Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-06-30 21:20:36 följande:
    Alltså jag tror inte deras sida är uppdaterad så så många storlekar som står finns nog inte men tycker absolut du ska lägga en beställning, vad jag förstod så är de nog ungefär som NS men de är lite lösare i midjan fast inte lösa så de trillar ner.
    Ok, jag kanske ska prova då. Hehe, trots att hon e så rund så ramlar byxorna av om hon e utan blöja. Hon e som en tjock gubbe med stor kagge och liten rumpa, får köpa hängslen snart Flört

Jag tycker NS är lite för stela i tyget men jag kanske ska ge bysserna en chans iaf då inga andra stuprör kommer passa henne i midjan.
  • gosmamman
    jacao skrev 2008-06-30 21:28:40 följande:
    Det är brunt ochjag tror att ngn skrev att jackan kostar 149:-
    okidoki, såg inte att det var din bild Generad
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-06-30 21:24:43 följande:
    Godkväll allihopa.Vad hittas på här inne då?Vi har varit i Jönköping hela eftermiddagen, fick tag på det jag ville ha, nya velorisar och igekotts tröja på Lindex. Åkte en sväng till 1klass också men där fanns inget av intresse, förutom en Molo fleece, men sambon tyckte det räckte med 6 jackor
    vad fin kombo med småfolkströjan + lindex shortsen
  • gosmamman
    jacao skrev 2008-06-30 21:41:43 följande:
    Näe, det är inte min bild Men jag läste om om de där jackorna i lindex tråden förut, finns bruna och ljusgrå
    nu fattar jag
  • gosmamman
    CamillaJ skrev 2008-06-30 21:49:31 följande:
    Lägger in bild här för er som är intresserade , sorry OT men min tatuering jag gjorde idag och jag är mer än nöjd!! Bra eller dåligt haha det lär bli fler....
    JÄTTE FIN!!!!!
  • gosmamman

Gokväll, ska strax lägga mig men kikar in en kortis. Har lagt några bilder i BT.

Terezita- Din storkille ser sååå cool ut i sina ns och esl. Lillebror passar UR BRA i regnbågarna.

Zvartalilja- underbara bilder, så mycket liv i dom.

Butte- Fin kombo på Bia idag

Själv har jag bara shoppat några dagis plagg på lindex rea

• gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-07-02 22:45:50 följande:
    ÅÅÅ isbjönrströja...Å ÄLGAR! Shit jag kan inte sova nu ju
    älgar och isbjörnar låter ju väldans intressant Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10