Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-07 20:57:35 följande:
    Jag hade auktioner som gick ut nu... Gick inte toppen tycker jag. Runt 70 spänn för en molo body, kunde lika gärna behållt den
    precis, minst en hundring vill man iaf ha för en molo
  • gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-07 20:59:15 följande:
    Jag trodde det också men jag har slängt ut igår och redan fått flera bud.Kan ej svarasäkert förrän om två veckor(och då är det ju lite sent)Släng ut typ hälften och se hur det går de första dagarna
    Jag har ingen brådska att handla än faktiskt. Jag gillar att handla på rea och sen har ju inte mina favvo märken kommit ut heller.
    Dessutom är jag ju ganska förtjust i en del svenska märken också Generad
  • gosmamman
    Plummy skrev 2008-07-07 21:48:07 följande:
    Hur uttalar ni Ava's namn? Konstig fråga kanske. Men då och då när jag läser namnet funderar jag på det =) Va tokig jag är..Alice är jättefint tycker jag, även Meja. Var och grattade en kompis lilla tjej som heter Meja  (hon fyllder 1 år idag)
    har jag också tänkt på, svenskt som det stavas eller amerikanskt "Ejva"
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:53:23 följande:
    Haha, lär roligt när jag läste Ejva ! Men nä, här kör vi svenskt . Iiiiilon och Aaaaava . Bara Liam som är lite engelsk ... eller irländsk hehe...
    Då slipper jag ha huvudbry för det nå mer då Flört
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-07-07 21:53:47 följande:
    Kikade precis i bildtråden. Alltså det är inte nog med att alla barnen där har extremt fina kläder, de är så himla söta allihopa med. Bt gör en lycklig!!
    Gokväll, kommer du när jag ska dra FundersamFlört

Natti på er ladies
  • gosmamman

hej hej, slänger mig in i debetten en stund innan bebben ska tas upp.

Jompa- förstår att du smälte, sååå gulligt av honom Kyss

Tjejtriss- vem ska ha barn? jag hänger inte med alls, nån i tråden eller *nyfiken*.

Lina- Vad fin Thea var i sin shampoodel, passar henne perfekt!

Fö så tycker jag ocså att många kläder jag tyckte var supersöta på bebben tidigare blivit alldeles för pyamasaktiga nu. IdaT mfl (byxorna alltså).

Jag kommer mest att köpa mjuka jeans och velouisar till hösten för det fungerar på båda barnen och lite leggins till tunnikor så klart.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10