Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Har inte kommit i säng ännu, måste bara fråga om frakt priser.

Hon som jag nyss vann en auktion av har mailat mig och vill ha 27 kr i frakt, är inte det en skum summa???
    22 brukar det väl vara på en tröja? det finns väl ingen porto prisklass som är på 27 kr ens?

• gosmamman

Jag dubbel kollade nyss och det gjorde det inte, men jag såg också att hon skrivit redan i anonnsen att hon villa ha 27 spänn för frakten, så jag borde varit mer uppmärksam men jag tycker ändå det är en skum summa.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-06 08:39:53 följande:
    GodmorgonVaknade precis, trött som sjutton, trots att jag sovit 8 timmar.Och ute är det precis grått och ösregnar , det var inte länge det fick vara sommar igen.
    visst är det trist!

Jag sitter o kikar på sjalar och ergonomiska selar och ska försöka hjälpa min syrra att hitta en som passar dom o deras bebis som kommer i vinter (ska försöka rädda dom från en babybjörn *ryser*)
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-07-06 08:42:56 följande:
    Här är en till som precis vaknat Skönt att få sova nån gång, måste lämna bort ungarna oftare
    Visst behöver man det, men oftast gör vi det bara om vi ska bort och då blir det ju alltid seeena kvällar och några drinkar också så man är ju ändå såååå trött.

Man skulle behöva lämna bort dom o bara ta det lugnt (inga drinkar och lägga sig i tid).
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-07-06 08:44:42 följande:
    Visst behöver man det, men oftast gör vi det bara om vi ska bort och då blir det ju alltid seeena kvällar och några drinkar också så man är ju ändå såååå trött.Man skulle behöva lämna bort dom o bara ta det lugnt (inga drinkar och lägga sig i tid).
    Det konstiga är aat ungarna nästan aldrig vaknar på natten när dom sover borta, dessutom brukar dom passa på att ta sovmorgon när dom e borta också Fundersam
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-06 08:46:27 följande:
    Riktigt trist, blir alltid en roligare start på dagen om solen skiner när man vaknar.Bara det är fint väder när vi åker på semester, börjar längta rejält efter att komma hemifrån lite nu Gillar du inte babybjörn?Jag hade nån sjal, kom dock aldrig till användning, Liam var inget sjalbarn alls, lite tråkigt, för jag tycker det ser så mysigt ut.
    Nä fy då, dom får man ju bara ont i axlarna av om barnen väger över 5kg dessutom ör dom inte bra för barnens höfter.
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-06 08:46:27 följande:
    Riktigt trist, blir alltid en roligare start på dagen om solen skiner när man vaknar.Bara det är fint väder när vi åker på semester, börjar längta rejält efter att komma hemifrån lite nu Gillar du inte babybjörn?Jag hade nån sjal, kom dock aldrig till användning, Liam var inget sjalbarn alls, lite tråkigt, för jag tycker det ser så mysigt ut.
    Mmmm, jag älskar att bära i sjal. Finns inget myyyysigare. Jag hade en sjal "utan knyt" till bebben för jag hade ingen som kunde lära mig men om vi skaffar ett 3:e barn nån gång så blir det både en långsjal och en ergonomisk sele
  • gosmamman

Dunis- Ja, dom är helt värdelösa faktiskt *duckar* (ifall det finns ngn BB biten här)

Ängeln- Så kan det nog vara???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10