-
Tror den är för ny för att reas.Plummy skrev 2008-07-03 22:03:11 följande:Har frågat tidigare, men frågar igen.. Någon som vet om denna body reas någonstans??www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...
-
Jag tyckte älgarna var söta men inte riktigt mina färger, hade velat ha lite mer murriga höst/skog färger.Preggi skrev 2008-07-03 22:04:07 följande:Godkväll! Shoppas det molo för fullt här idag? Själv har jag inte fastnat för nåt än. Jättebesviken än så länge..
Jag e också lite besviken men så är jag ju ingen molo galning heller. Jag har iofs inte sett isbjörna, kattter och pingusar va???
Godnatt på er -
Gokväll ladies, uuunderbara barn o kläder i BT.
Jag har också håvat in ett plagg på T för nån dag se. En tröja till stortjejen fr småfolk, den gula med ormar och kameler på.
Den är i strl 98/140 så jag hoppas den passar. Hon har ju 110/116 på den andra och den tyckte jag satt lite sladdrigt.
Måste få berätta om min duktiga stortös. Igår och idag hade orienteringsklubben massa olika löptävlingar nere på torget (årlig folkfest här).
Tösen fick iaf höra av nån att det var en springtävling för barn också så hon frågade om hon fick vara med och det fick hon.
Hon började med att chocka oss genom att säga att hon ville springa själv, pappa fick inte följa med.
Jag var asnervös vid starten, för under halva loppet kunde man inte se banan. Jag var säker på att hon skulle känna sig vilsen och stanna o gråta (tävlingen var ca 700m).
Men hon stod på sig och sprang själv utan att bli ledsen (hon e ganska mammig och harig av sig annars).
Andra överraskningen kom när barnen började komma in på upploppet (ca 40 tävlande barn). Hon sprang imål som FEMMA!!!!! Hon har aldrig deltagit i ngt sånt här tidigare och än mindre tränat, det närmsta träning är att busa med kusinerna och gå till dagis *stolt*
-
jajjemensan BIG TIMESängeln83 skrev 2008-07-05 20:49:23 följande:Åååå va duktigt Förstår att du är stolt.
-
jamen självklartloveliva skrev 2008-07-05 21:16:38 följande:rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...Visst kan man väl ha denna till pojkarna?
-
Går auktionerna dåligt på T under sommaren?? Har fotat en hel hög med kläder, men då kanske jag ska vänta innan jag lägger ut dom?
är det förresten nån som har ett par brandstrom coff jeans i strl 86 och vill mäta åt mig??? -
näää, schhhh!!! Det är sommar och LÅÅÅÅNGT kvar till dec..............Tjejtriss skrev 2008-07-05 22:11:10 följande:Jo, jag vet. Jag är en reashoppare ut i fingertopparna Längtar redan till adventskalendrarna i december
-
ÅÅÅHHH!!! vad roligt, grattis! Det är såååå fantastiskt att få se dom första stapplande stegen.Lina med Liten skrev 2008-07-05 22:18:40 följande:Åh vet ni vad som hänt ikväll?? Thea tog sina första steg!! Hon skrattade så hon kiknade och klappade i händerna efteråt
-
Nej nej, jag hööör o seeer ingenting, leeeva i nuuuetTjejtriss skrev 2008-07-05 22:24:46 följande:hihi, men lite får man väl längta ändå?
-
Nu ska jag kolla av T en sväng, sen är det sovdax. Natti natti