Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nicos mamma skrev 2008-07-03 19:43:43 följande:
    hej!nått speciellt jag ska tänka på när jag tvättar idaT kläder??
    ut och in, dom noppar sig lätt enl mig
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-03 19:46:21 följande:
    har du beställt något än?Har ni andra beställt något?
    VAAAR kan man hitta dom?
  • gosmamman
    Tildamamman skrev 2008-07-03 19:48:51 följande:
    lillronya - Tack!Gosmamma - Tack! Det vi bor i idag är endast på 125kvadrat och vi orkar inte med ett taklyft. Lättare att köpa nytt . Butte - Vad har du beställt?? *nyfiken till max* Finns bild på älgarna ngnstans förresten?
    VA Förvånad Visst har ni väl 2 barn?? Vi har 124 kvadrat men har fullt tillräckligt med plats (iofs har vi källare där vi kan förvara allt skräp)
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-03 19:49:44 följande:
    annacill finns älgarjag har beställt planeter.. byxor och suit
    Jag blev liiiite besviken på älgarna, tyckte den var lite för ljus. Hade hoppats på lite mer murrig skog känsla. Den skulle nog vara fin med blå kantband som blåbären.
  • gosmamman
    Tildamamman skrev 2008-07-03 19:56:53 följande:
    Japp, två barn. Ähh, vi behöver väl mkt space då . Så har vi ganska stor öppen del i det här huset och i den renoveringen miste vi ett rum...
    så kan det va Skrattande
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-03 20:07:35 följande:
    ojdå det var en del bombom mailade mig hon skrev:"Lee jag vet att du är så himla nyfiken, så jag ville bara berätta att nya molo har anlänt till butiken, välkommen in"  personligt nyhetsbrev liksom
    snacka om stamkund Skrattande
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-07-03 20:12:19 följande:
    Jag tycker också röd/lila, fast jag tyckte den andra innan.
    röd/lila
  • gosmamman
    NovJenny skrev 2008-07-03 20:35:16 följande:
    Pju, läst ikapp! Vad skoj att ni redan handlar Molosar för fullt.Själv är jag jättenöjd med mina fynd här hemma, tar ju ett tag för mig att vämja mig med printen! Ränderna gillar jag alltid, men njaaa det andra får sjunka in även om det är fint så känns det inte rätt till Lilly eller Noah. ÄN! Kollade på Katvigbilderna ängeln la in, gillar inte midiapple så mycket. Har några saker och redan trött. Någon annan som känner lite så?Blir så samsamma...Ingen som visste vilka färger på ränder som kommer från Katvig?Nu ska jag kolla bildis.
    Jag gillar midiappel, emn dom 2 färgerna föll mig inte riktigt i smaken.
  • gosmamman
    CamillaJ skrev 2008-07-03 21:19:35 följande:
    Åhhhh.... vart ser ni alla höstnyheter???? Åh mina barn är fortfarande vakna, vi har köpt massor av gott ska kolla på film men frågan är om det hinns med innan det blir natt!
    mysigtSkrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10