Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-02 22:50:06 följande:
    Alltså jag måste bara säga en sak!Fick nyss ett mms på min mobil. Inget nummer som jag känner till och ingen text bara en bild. Det är en bild på hjärtegull drillandes i Italien!!!!Någon snäll förälder som är med, har skickat till mej! Å jag är så glad! Saknar min unge!!!
    förstår att du längtar, men nu är hon väl snart hemma igen?
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-07-02 22:53:38 följande:
    det verkar ju knappt mysko alls *imma på rutan mitt i natten*
    Haha, ni molo galningar alltså...........Skrattande
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-07-02 22:55:19 följande:
    Thea ska ha älgar! De är så jäkla fina m bär o allt Kanske isbjörnar med... Men katter låter också spännande. Nån som sett bild på printet?
    Ojdå, jag som INTE är nån molofantast kanske måste ha lite till hösten iaf
  • gosmamman
    seadwarf skrev 2008-07-02 22:58:10 följande:
    om man klickar på höstnyheterna på hippo får man fram att det finns med pingviner, katter, rymden, älgar, eskimåer, isbjörnar och crossmotorcyklar
    ser inte att det står höstnyheter nån stans??
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-07-02 23:03:26 följande:
    ser inte att det står höstnyheter nån stans??
    hittade Generad
  • gosmamman

Gokväll i tråden, kikar in här lite av och till mellan sysslorna som ska göras och barn som ska nattas.

Ängeln- Vilken fiiiin present, förstår att du blev glad. Jag tycker INTE att den lila tröjan e för flickig. Han passar jättebra i den med jeans till, du måste behålla den.

Seadwarf- underbara bilder och fina kläder på söta barn.

Novjenny- Vilka fynd, och vad stor lilly börjar bli, man häner inte med *mer bilder*Flört

Dunis- Han passar bra i småfolk sommar suiten, hans färger!

Tjolla- vilket fint shampoodel set.

Z-Liljan. Fiiin shopping, har du ett par cuff jeans till övers nu

• gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-07-03 19:30:50 följande:
    Älgarna är verkligen underbara, dom är i klass med kossorna! Hoppas Hoppas det kommer med mörka kantband.... Annars får det lätt bli rååsa . Om inte planeterna kommer som babytröja får han baske mig ha en body... ÅHH Jag vill shoppa NUUUUUUUUUU! (Läs, ha det hemma NU )
    ÅÅÅH jag blår ju lätt till mig. Jag som e så ko sugen men inte fått tag på. Älgar verkar vara ngt för mig. Vart kan man se?
  • gosmamman
    Tildamamman skrev 2008-07-03 19:38:51 följande:
    Åhh! Har Molo släppts?? Gud så skoj, men jag som tänkt hålla shoppingen nere resten av månaden efter en massa reashopping . Hur sk ajag nu göra??? . Vet ni förresten vad vi shoppat idag? *viskar* ett hus...Nu återstår bara problemet att bli av med huset vi bor i idag , ngn som är intresserad ?
    Grattis till huset! Varför ska ni byta?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10