Gokväll alla!
Jen80 skrev 2008-07-07 20:02:03 följande:
Tack Åh, vilken jobbig eftermiddag jag har haft ! Ava har haft ont i magen och skrikigt till och från hela em. De andra två struntar blankt i vad jag säger och Liam gör allt han inte får. Kan sitta helt lugnt sen får han ett ryck och springer iväg och skriker. Roligast är det när syskonen sover. Åh, blir tokig! sen när Ava har supersvårt att somna när hon har ont i magen så är det inte så roligt. Känner mig grymt trött nu efter att ha varit ensam sen i osndags morse. Men imorgon kväll kommer han äntligen hem !!Är det någon som vet om bebisar kan få ont i magen av räkor? (alltså om jag har ätit ). Åt igår, men vet inte om det kan vara det. Åt en kaka som det var kaffegrädde i och McFeast (som jag inte vet om det är mjölk i), men vet inte om hon kan reagera på så lite mjölk... hmmmm... Så jobbigt när man inte vet. Shopping behövs här !
Låter som en tuff dag, vet inte riktigt hur det är med räkor men kräftor sägs dom ju kunna reagera på och dom är väl lite släkt med varandra.
Om du åt mcfeast så är det ju rå lök på den och det reagerade min första tös på jättemycket när jag ammade.
Det är nog inte helt omöjligt att det är nån mejeriprodukt i dressingen på Mcfeast.
Bebben reagerade också på rå lök men inte lika mkt. Coca cola har också stortjejen reagerat på.
Hoppas hon blir bättre.