Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-18 23:05:45 följande:
    Ja det är verkligen fullt ös.Emilio har ju gått längs med saker ett tag. HAn har också lärt sej att flytta saker så att han kan ta sej upp på saker. Soffor bord osv....Vi hoppas att han ska klättra mindre nu när han kan gå, men så är det väl inte....Roligt med utveckling är det iaf.
    Haha...troligen kommer det blir mer klättring! Ja, det är kul att det händer lite med dem.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-06-18 23:16:02 följande:
    Haha...troligen kommer det blir mer klättring! Ja, det är kul att det händer lite med dem.
    Menar att det är kul att det händer ngt utvecklingsmässigt. Det där lät lite fel...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-18 23:20:41 följande:
    Jag fattade.

Dags att sova lite. Är skitseg idag.

Go natt tjejer!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God morgon!

Tittar in innan jag måste börja städa.

Fick ett sms för en timme sen och min kompis har åkt till BB nu. Wieee! Jag är fasen helt nipprig fast inte jag ska föda haha.

Jompa- tycker du ska försöka få kontakt med någon som kan hjälpa er.

Jag väntar paket från Villervalla men inget danskt.

Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-19 08:48:21 följande:
    Ohhhh kul med bebis, hoppas du får ett samtal snart då. Vet dom vad det blir?
    Ja fast det dröjer nog kanske några timmar. De vet inte vad det blir men vi alla tror att det blir en kille. Tänk om en liten sessa tittar ut?
    lillronya skrev 2008-06-19 08:49:09 följande:
    Godmorgon!O vad spännande med bebis på gång!!
    Morrn morrn! Ja, det är nästan mer spännande nu än när jag själv födde. Nu vet man ju liksom mer vad som väntar henne.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvartaliljan- Söta Maia i Småfolk och Hollys guldklöver! Schysst frilla!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    sunmaid skrev 2008-06-19 11:12:20 följande:
    Jag har oxå en kompis som åkte in i morse =)
    Kul! Vi kanske har samma kompis
    Angelinah skrev 2008-06-19 11:33:40 följande:
    God morgon i tråden!Ida och mamma sov till 11.20 i dag  Väcktes av UPS som kom med nya vagnen ÄNTLIGEN!!!
    Skönt att få sova ut ordentligt! Kul med nya vagnen! Hoppas att den håller nu och att den har de när nya popnitarna som ska hålla bättre.
    Infinite Joy skrev 2008-06-19 11:21:57 följande:
    Hoppas på byxleverans idag och kanske mina midiaple med....Varmt idag. Grannen är bortrest och han har sagt att vi får använda hans sandstrand då han är borta. Ska försöka komma mig iväg dit... haha, är ju iofs inte direkr långt att gå över gatan, men lite bökigt att vakta tösen och ha med bebis. Någon som fått nåt skoj idag?
    Det lät lyxigt med egen sandstrand.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Nu är halva huset städat (ingen vits att städa nedervåningen än då svärfar och sambon håller på med altanen och smutsar ner), gräsmattan klippt och tvätten hängd. Känner mig ganska nöjd i alla fall!

Vad shoppas här?

Älskade Noel
  • Duntoffla
    tvåsmå skrev 2008-06-19 17:18:17 följande:
    hejsan på er!Beställde massor av fint från Funkylittlemonkey.dk (REA!) i veckan, hoppades det skulle hinna fram till midsommar (ja jag vet, lite väl optimistiskt men...), tyvärr kom det inget idag... det är väl ingen utdelning i morgon?
    Nej, det är ingen postutdelning imorgon tyvärr. Hur mycket var frakten på från Funky...?
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Jag vill också shoppa på rea. Fast jag tycker alltid att det man vill ha är slut

Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10