• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-27 10:07:15 följande:
    PreggiAh, Eleraff har jag missat.Vilken beställde du?Jag beställde dom här:www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07947.jp...www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07942.jp...

Katterna med prickiga ärmar till P.

Jag hittade ett par till M igår på Matador med. Men jag vet inte om modellen på tröjan passar henne så jag avvaktar lite.. *duktig*

Jag vill ju vänta på småfolk med innan jag köper för mkt tröjor..

Jättefina tröjor du valde till Liam!

• Preggi
    ängeln83 skrev 2008-07-27 10:15:30 följande:
    Jätte fin Gillade inte alls katterna när jag först såg dom, men efter att ha klämp på dom IRL så är dom ju jätte fina. Mmm, väntar också på Småfolk jag.Tror dom blir fina, är ju en liten sucker för stjärnor. Funderar lite på den här också: www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07944.jp...
    Det var samma för mig. Jag fastnade inte alls för katterna först men sen när jag köpte bodyn till M så blev jag kär i printet. Man måste nog se det irl för att förstå hur fint det är.

Den tröjan du visade nu var en av dom jag tänkte på till M. Jag tycker att den är jättesnygg! Säkert ännu snyggare irl...
    SmillaMilla skrev 2008-07-27 10:16:14 följande:
    ha ha tack. Ja hon har ju lite att ta i Men endå har hon smalnat av en hel del nu på sistone.
    Det är så mysigt när de har lite att ta i..*saknar*
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2008-07-27 10:28:50 följande:
    PreggiSå är det ju faktiskt med dom flesta printen. Planeterna är det ju likadant med.Vilken av tröjorna? Längtar tills dom kommer hem i lådan.
    Är planeterna superfina irl? Jag tror att jag kommer att ta den till M till slut ändå.

Det var den här jag menade att jag gillar med..

http://www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07944.jpg

Angående tradera vet jag inte. Många har väl semester men sen vill väl folk ha fina t shirts nu när det är så varmt?
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2008-07-27 10:42:44 följande:
    Planeterna är jätte fina, klämde på dom i affären på Gotland, tyvärr fanns printet bara i suit där, annars hade jag köpt direkt. Får nog bli en sån tröja också. Mmm, jag testade med en t-shirt så får vi se hur det går.

Hmm, då får det nog bli planet tröja till M.

Tål att tänkas på under dagen.

Nu ska vi ut och bada

Hej så länge

• Preggi

Hej!

Kikar också in en sväng..
    Allt väl med oss.

Lina med Liten skrev 2008-07-27 13:52:09 följande:
    Hej tjejer! Smiter in en liten stud.... Allt väl i värmen?
    Hur är det med er?
    Elaizans mamma skrev 2008-07-27 13:50:31 följande:
    Någon som vet vart de har fått in Molo overaller?
    matador har fått in babyoveraller
  • Preggi
    Lina med Liten skrev 2008-07-27 14:18:15 följande:
    Preggi: bara fint! Jag beställde gummistövlar igår. Känns lite märkligt med tanke på rådande väder

Ja, det känns ju konstigt att titta på höstkläder nu...
    Vad blev det för stövlar?

Sitter inne i stugan nu med P som tittar på film. Så fort M vaknar så måste vi bada igen. Så varmt och skönt!!

• Preggi
    Lina med Liten skrev 2008-07-27 14:36:35 följande:
    Preggi: jag köpte gula IdaT... Blir Theas första.
    Dom är fina! Undrar om vi måste köpa nya? Tycker tjejerna växer jättemkt nu.
    Prio ett är iaf snygga gympadojor. Vad ska ni andra köpa?
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2008-07-27 15:00:10 följande:
    Liam skulle också behöva gummi stövla, funderar på Molos eller på Lindex gula stövlar med stjärnor på, vilka tycker ni?
    Vi har inga molostövlar men jag tycker tretorns stövlar är bra och sitter bra på tjejernas fötter. Lindex stövlarna med stjärnor är väl tretron om jag inte minns fel.

Nu ska vi ner till stranden igen..

cu
  • Preggi
    Mosen08 skrev 2008-07-27 16:48:10 följande:
    Nån som har sett älgsuiten i nån svensk butik? har för mig att jag har sett den men hittar den inte nu...
    Jag har för mig att hippokids har den fast det är fel bild?
  • Preggi

Godkväll!

lillronya skrev 2008-07-27 19:33:44 följande:
    Den som har lust får gärna ge sin åsikt om vilken randig molosuit, av de som finns på est, som Emilio skulle passa bäst i.

Jag tror att alla egentligen skulle passa din lilla snygging men jag tror att hans fina ögon verkligen skulle göra sig i den som heter Ross.

Nikki2006, vi har haft regnbågströjan till orangea velour och till jeans.

Någon mer sida som uppdaterat med fler nyheter?

Loveliva, Söta bilder på Hilda som vanligt..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10