-
Så lite så.. Den orangerandiga är ju superfin den med!lillronya skrev 2008-07-27 19:47:29 följande:Godkväll!Tack för din åsikt!
-
ängeln83 skrev 2008-07-27 20:57:16 följande:Hum, delade meningar...men om jag köper den med enbart planeter så kan jag ju köpa den randiga tröjan också ju
Du är ju hur smart som helst! Helt logiskt!
Jag tycker båda är jättefina!
Vilken strl tar du till Liam?
-
ängeln83 skrev 2008-07-27 21:02:16 följande:Sambon tillåter mej bara att köpa 3 st, vilken hade ni valt bort?www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07943.jp...www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07944.jp...www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07945.jp...www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07946.jp...
Ingen... Alla är ju superfina! Bra hjälp va?
Den sista kanske om jag måste välja...
Jag är hur sugen som helst på shopping nu men måste hem och betala räkningarna först.
Och prova det jag beställt nu så det är rätt strl och modell sen ska det shoppas loss..
-
Grattis! *avis*ängeln83 skrev 2008-07-27 21:13:35 följande:Det blir alla 4 Sambon kom nyss in och sa att jag lika gärna kunde beställa alla, eftersom jag ändå kommer tjata till mej den sista också
Idag får jag nog nöja mig med en lista över vad jag vill köpa... -
Hej!CamillaJ skrev 2008-07-27 21:15:17 följande:God kväll tjejer... Idag har jag jobbat HELA Dagen ifrån 08.00 till 20.00 sen hem och slängde på mej träningskläder efter att cyklat 5 km så ut och jogga..känner mej riktigt duktig och aktiv Jag hade mycket energi på vägen hem och så blev det så nu är jag trött Ingen shopping här spara pengar till stooor höst shopping nästa månad då vi ska åka till GBG och shoppa !!
Oj, vad duktig du är!! Inte direkt som jag då, bara solar och badar och latar mig och äter gott...
Vad är du sugen på att shoppa sen? -
Vad har du på listan nu?Tjejtriss skrev 2008-07-27 21:18:54 följande:hihi, ja, lista är bra, fråga mig
-
Tjejtriss skrev 2008-07-27 21:25:09 följande:Till Stella (3 år):Röd/orangerandig tröjaRöd/orangerandiga byxorRosa/lilarandig tröjaRosa/lilarandiga byxorTröja m knapp m kattungar Tröja m pingviner och rosa/grårandiga ärmarTröja m skidflickor och röd/vitprickiga ärmarLeggings m älgarTröja m älgar och rosa/gråprickiga ärmarRosa/grå-prickiga puffbyxorLeggings rosa/grårandigaTurkos lurvfleeceTill Nora (6 år):Tröja m knapp och knapparTröja m blommor och vit/lilarandiga ärmarLeggings vit/lilarandigaLila lurvfleeceTill Jonna (8,5 år):Tröja m knapp umbrellaKlänning checkflowerMörkgrå lurvfleece(allt i kursiv stil är köpt)
Det var ingen dålig lista...
Det är ungefär som min men jag tror inte vi ska ha några lurvfleece..
Någon som läst nån text om molos vinterjacka om den är vattentät/avstötande?
Vad för gympadojjor har ni till era barn?
Jag måste köpa nytt till i höst men vet inte alls vad vi ska ha i år...
-
Härligt med en massa shopping! Säljer du dina po.p på T?CamillaJ skrev 2008-07-27 21:58:28 följande:Preggi- Oh ja jag vet inte jag vill ha nya nyheter som ska köpas in tills barnen börja dagis och så ja massa kläder till mej själv! Så jag hoppas det kommit in massa nytt tills slutet av augusti Ska lägga ut mina po.p jackor och overall sen med. Ja jag känner mej duktig idag, men ska snart lägga mej börja imorgon kl8 igen men ÅH jag älskar att jobba För jag trivs så sen är det helt underbart att komma hem till barnen att få sakna så mycket !!!! Galet.....
Skönt att du trivs så bra på jobbet. Har du fått fortsatt anställning? -
Camilla, vad härligt att du trivs så bra på ditt nya jobb! Hoppas att jag kan ha samma tur när det är min tur. Inte lång tid kvar nu...
Här blev det ingen shopping idag..
Jag vill ju spara lite till min lediga vecka. Tänkte åka till stan och shoppa lite irl Både till mig och till barnen..
-
Godkväll!
Nu är vi hemma igen. Men bara för att packa om imorgon åker vi till ett av våra andra landställen. Ska bli superskönt!
Lite fin post hade jag fått iaf. Skidflickorna och lite vv. Hade hoppats på att älgarna och katterna skulle ha kommit med...
Jag har inte orkat läsa tillbaka, nån som uppdaterat med nyheter? Nån rea man inte kan missa?