• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-26 22:45:21 följande:
    Jag skulle vilja ha den svarta!
    Jag har inte heller gillat molo byxorna förut. Inte molo alls speciellt faktiskt. Men jag tycker att byxorna är så himla tunna och sköna för tjejerna. Perfekta hemmamysbyxor.  Jag gillar att ha såna byxor innanför overallen på vintern med.

Hehe. såg inte att du skrivit samma förrän nu.
    Jag tror att den jackan skulle passa P jättebra..
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-26 22:54:31 följande:
    Jo för hemmamys är de ju bra förstås....Undrar verklien hur vattentåliga de där overallerna är. Så himla snygga ju! Men ingen vits att lägga de pengarna om de inte håller sej torra...
    Jag tror att det är en bra overall för en bebis som ligger eller sitter i vagn. Inte för ett barn som leker i snön.. Men det är ju bara efter att ha sett bilden...
    Snygga var dom ju helt klart iaf..

Sitter och funderar på tröjan till P..  Undrar om jag ska köpa den?
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-26 23:02:25 följande:
    Så dumt att det inte kan vara snyggt och bra samtidgt...Klart du ska köpa den!!

Ja, det är ju klart jag ska det... Det är ju egentligen inget att vela om.. Vi behöver ju den..

Beställde du planeterna till Emilio? Jag är ju sugen på den tröjan till M men jag har fått för mig att hon inte kommer passa i den..

• Preggi
    lillronya skrev 2008-07-26 23:07:59 följande:
    Sängen var det ju! Godnatt!
    Godnatt!
    Här lockar inte sängen än.
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-26 23:12:54 följande:
    Nästa Molo-inköp blir nog multiflower-tröjan med randiga ärmar. Vill hitta den fraktfritt bara...
    Den är superfin!
    Jag sitter och beställer katttröjan nu. Hoppas den passar till me&i velourbyxorna?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-26 23:29:28 följande:
    Jag hoppas också på det Har ju iofs beställt de prickiga byxorna också, men man vill ju kunna matcha till mer!
    Åh, dom byxorna vill jag med ha.. Men dom var slut i vår strl..
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-26 23:35:10 följande:
    Tror du inte att 104 funkar? Jag gick faktiskt upp till 110, vi har 104 på de randiga men de kunde varit större..
    Jo, det kasnke funkar. Längdmässigt är det nog inget problem jag är bara orolig att de blir för vida i midjan..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-07-27 09:45:39 följande:
    God morgon!Hur står det till i tråden?Igår var jag och sambon och jobbade på ett bröllop. Shit vad varmt! Har ont i fötterna idag men det blir lite skärgårdsmarknad snart. Samt hämta upp Noel hos mormor och morfar *saknar*Har det kommit några mer roliga nyheter?Kollar om Freshmilks sida funkar...
    Godmorgon!

Vad kul med bröllop!
    Förstår att du måste sakna Noel.

Skumt med freshmilks sida...

Shoppas det nåt?
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2008-07-27 10:01:39 följande:
    GodmorgonMatador har fått in lite mer Molo, jag beställde 2 tröjor igår.
    Och eleraff. beställde en tröja igår. *kär*
    Vilka tröjor köpte du?
    SmillaMilla skrev 2008-07-27 09:57:12 följande:
    God morgon!Nu fick jag äntligen in bilden i bildtråden. På svea i småfolk och Anton i molo. Kortet är taget i Bullerbyn.
    Fina syskon i bullerbyn. Svea ser så himla rund och go ut..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10