• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll!

Nu är jag med på plats. Råkade visst skicka iväg en beställning på eleraff efter att ha sett lilla Ilon i rymdtröjan med randiga ärmar.

Jag har inte orkat läsa tillbaka. HAr jag missat nåt?

Underbara bilder i Bt som vanligt.

Belladona, jag tycker att Tara passar jättebra i blått!

• Preggi
    CamillaJ skrev 2008-08-09 22:37:58 följande:
    ÅH! Nu kom jag på att Eleraff är stängt imorgon .. Jag som skulle in dit när jag endån var i Kalmar. Jaha.. blir det bara shopping till mej själv imorgon med då
    Hej! Allt bra med er? Härligt med shopping till dig. Jag ska gå i stan på tisdag och shoppa till mig men det kommer ju bli till barnen med antar jag.
  • Preggi
    jompa skrev 2008-08-09 22:49:51 följande:
    Du ska väl oxå börja jobba snart eller hur?Jag kommer börja 25:e aug och jag måste ha en helt ny garderob så jag slipper gå i jeans och t-shirt till jobbet. Gillar inte att shoppa till mig själv, det är så svårt att hitta nåt bra som passar.
    Ja, bara en vecka kvar.*ångest* 18:e börjar jag. Så du har en vecka mer än mig kvar.. *avis* Känns det bra att börja jobba?
    Min man börjar skola in M på måndag.. Jag måste ha en massa nya kläder men det är inge kul att handla till mig.. Känner mig så tjock..
    CamillaJ skrev 2008-08-09 22:49:52 följande:
    Hejsan, jo allt är bra här! Själva då? Så fina dina tjejer jämt är Sötnosar. Ja idag var vi i karlskrona och shoppade men det var till oss själva, men jag fick inte nog så jag ska till Kalmar stan imorgon och se om jag hitta ngt mer måste ha nån kjol och så känner jag nu när det börja bli höst och dags för leggins och stöblar igen
    Här är allt bra. Bara jobbångesten som kommer smygande då och då...
    Tack! Dina pojkar är alltid så fina!
  • Preggi
    jompa skrev 2008-08-09 23:01:46 följande:
    Jag har mega ångest men det ska samtidigt bli kul då det är nytt och så. Men säger som du när det gäller kläder, några kilo lättare hade inte skadat.
    Jag känner mig nervös att jag har glömt allt jag kunnat. Inte som att jag sitter i excel på dagarna nu osv. Men det kommer säkert tillbaka.
    På ett sätt så ska det bli kul. Ångest över att träffa tjejerna få timmar med men det kommer säkert gå bra. Jag vet ju att dom kommer ha det kul på dagarna..
    CamillaJ skrev 2008-08-09 23:01:22 följande:
    Isold2003- Japp! Åh ja den är fin.. den är till Isak den kommer nog passa perfekt. Ja, man är ju sån innan man kommit in i att! Men det kommer gå super.. hoppas du kommer att trivas och att det blir toppen. OBS!! Ny press bild.
    Tack, det blir nog bra..
    Vilken härlig pres bild!!
  • Preggi

Jen80, var du tvungen att visa fina ilon i space tröjan. JAg blev tvungen att köpa en sån till Matilda nu. Jag som satt stopp för tröjor nu egentligen...
    Vi ska ha Ns jeans till P och kanske lurv.

• Preggi
    Jen80 skrev 2008-08-10 00:24:20 följande:
    Ups, sorry ! Men jag kan lova dig att du inte kommer ångra dig. Jag tyckte den var sådär innan den kom på Ilon. Nu älskar jag den verkligen!! superfina färger. NS-jeans behövs alltid . Finns inga bättre ju... Lurv mmmm, kära lurv .
    Nä, jag tror jag kommer gilla den. Gillar inte den med print på ärmarna. Mkt finare med randiga ärmar tycker jag.. Vi har så otroligt mkt fina tröjor nu. Ska se om jag kan släppa taget om några och sälja.. Så svårt att låta bli att köpa när det är så fint..
    Undrar hur det blir sen när jag jobbar då kommer vi ju ha mer pengar att kunna handla för... Hur ska jag då kunna låta bli?
    belladona skrev 2008-08-10 00:17:01 följande:
    tack så mycket ,får nog börja köpa lite mer blandade färger och inte bara råååsa  fram över 
    Jag tycker om att variera färger och mönster osv. Annars tröttnar jag och tycker att det känns som samma plagg hela tiden.. Blå var ju en jättebra färg på Tara.
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-08-10 00:31:59 följande:
    Nähe, verkligen dags att stänga av nu. Fy va klockan är mycket. God natt på er !!
    Godnatt!
    Jag ska stänga ner jag med. Så fort tvättmaskinen gått färdigt...
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-08-10 00:36:36 följande:
    Ja fast dom ska inte skickas idag , utan hängas Haha!
    Vad har du sålt? Fick du bra betalt? Jag har en hel del att sälja...
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-08-10 00:41:43 följande:
    Ja, det fick jag väl äsch sålde en vinterjacka po.p för 410 kr sen en overall po.p för 510 kr iofs så blev de billigt då den inte är använd knappt.. du vet den bruna rutiga fiiiiiiiiiina.. åh lite ångest ha jag allt. Men sen var det en vanlig jacka ifrån Kappahl som jag la ut för att bli av med som jag fick 105 kr för haha tror jag gav 90 kr på rea förra året hehe..
    Det har jag med att sälja. En vinteroverall po.p och en vinterjacka po.p. Har just sålt ett skalset med jacka byxa och ws. Vet inte om jag orkar sälja det på T. Ska testa att lägga det på blocket med rätt högt pris och se om nån nappar tror jag.
    Måste leta fram dom först och tvätta dom bara.
    Undrar vad M ska ha i år. Antar att vår molooverall från förra året kommer vara alldeles för stor för M tyvärr... Vad ska dina pojkar ha?
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-08-10 00:46:40 följande:
    Jasså ja men det går bra på T tycker jag!! Jag vet inte vad dom ska ha faktiskt.. du då?Jo Isak kanske ska ha Molo jackan men alltså jag måste känna på den innan!
    Jo, det gör säkert det men jag har ju aldrig sålt på T så då tycker jag att det verkar jobbigt.. *lat*
    Jag har tänkt på den jackan med molo alltså till Philippa men jag tror inte att den är så bra för våra fuktiga vintrar här så det blir nog en annan. Tycker att den svarta från po.p ser fin ut men jag vill helst inte ha svart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10