Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-28 22:42:08 följande:
    Hej flickor! Hemma igen efter 4 underbara dagar på Öland, har varit sånt toppenväder så det känts som man varit utomlands... Vi skulle åkt vidare till Hällevik med mina föräldrar, men dom har fått påhälsnng av inbrottstjuvar så det blir först senare i veckan... Shopping har jag hunnit med! Varit både på eleraff i kalmar och eleraff i borgholm och på batinki i borgholm. Köpte molos nya turkos/lila randiga byxor, en lila ESL tröja, igelkottelinne från IdaT, badbyxor från idaT och så den fina MALA piké sommarsuiten hittade jag äntligen på Batinki, med 50% rabatt dessutom! *nöjd* Och när jag kom hem låg fina Molo rymdtröjan och väntade.Hur är det här då? Ngt nytt som kommit? Eller mer Molo nånstans?
    Välkommen hem  Kan tänka mig hur gott ni haft det på Öland! Härligt!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-28 22:49:13 följande:
    god kväll! som tur är så är det bara jag som är vaken Theas mage har helt havererat.... *tvätta tvätta tvätta*
    Usch då Låter inte bra...
    Hoppas det blir bättre väldigt snart!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-28 22:55:35 följande:
    Åh äntligen lite folk i tråden!Sitter här med alldeles kruppig Anjelin.
    Stackarn!!!
     skickar kryapådigkram till Anjelin & Thea
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-28 23:06:00 följande:
    Japp!
    ok Ja, jag fattade inte varför jag blev tipsad Är inte intresserad av Molo leggings överhuvudtaget....
    Bara Kappahls landskapstajts
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Det dumma med Kappahl är ju att de inte verka göra detta mönster i body Hur smidigt är det att ha tröja till en Hilda på 6 mån som ålar runt? VILL HA BODYSAR!!!

Sorry för ot Generad

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-28 23:09:53 följande:
    Äh vadå... ta ett par med RENAR på åxå  
    Tycker inte om renar *fula djur*
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-28 23:11:47 följande:
    Ska gå och packa och ta hand om sjuklingarna. Får se om jag hinner in här en snabbis i morgonbitti. Annars får ni ha det så bra tills på torsdag!! 
    Ha en uuuunderbar resa och vistelse i Köpenhamn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Och håller tummarna att barnen kryar på sig!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-28 23:13:08 följande:
    Men dom smakar gott  
    Ja Men det blir iaf inga renleggings
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Är jag galen om jag köper Lindex velourbyxor & jacka i stl 86 till Hilda NU? Sååå fint juuu! Jag menar hon kommer ju inte kunna ha det förrän till våren/sommaren 2009

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-07-28 23:18:41 följande:
    KÖÖÖÖÖP, WHY NOT

Tack för tipset Väntade inget annat svar i denna tråd Klart Hilda ska velour till våren Cool 

Angelinah skrev 2008-07-28 23:18:22 följande:
      nä.. vi kör älgar denna höst tror jag va Å nu måste jag hämta min torkade ren i kylen bara för det *mums*     riktigt salt, segt och såååå gott!!!
    Ja, okej för älgarna dåååå
    Känner mig mer hemma med älgar, har inga renar här i Småland Men du verka ha en eller två i kylen
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10