Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-04 10:10:52 följande:
    Åhh har ni oxå en moffa som är en favvis, vi med. Båda barnen älskar verkligen honom. Ja mormor oxå men moffa är lite speciell.
    ängeln83 skrev 2008-07-04 10:11:34 följande:
    Ååå va skönt Jag har Liam själv t kl 15-16 då lat gubben stiger upp, o dessutom hela helgen.Men på måndag ska jag ta mej en barnfri shopping dag, alldeles sjääälv, ska bli så skönt.Känner igen det där, Liam lyser verkligen upp som en sol när morfar kommer, eller moffis som han säger
    Ja Morfar är verkligen favorit, även om Mormor kämpar väääldigt hårt för att ligga på första plats. Milo skiner upp som en sol när Morfar kommer och dessutom så säger han ju "mooffaa" men inte Mormor. Men oj vad hon kämpar för att få honom att säga det

Ja, jag kände verkligen i morse att det blir en jobbigt dag, sambon är aldrig hemma innan kl 17. Men nu känns det lättare Sen är det bara nästa vecka, sen har sambon semester! SKÖÖÖNT!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-07-04 10:48:30 följande:
    Vet hur du känner.....Vi har inte heller barnvakt speciellt ofta, och då är det bara min mamma som ställer upp. Min sambos föräldrar är inte alls intresserade När/om jag får barnbarn kommer jag vilja ha dem så ofta som möjligt tror jag God morgon förrästen!!!!
    Ja det är samma här. Mina föräldrar ställer upp när dom kan, men dom jobbar ju heltid och har ett eget liv. Milo har aldrig varit borta över natten. Ibland tar mormor honom nån timme när tiden finns och det är såå sköönt! farmor bor nära, men bryr sig väl inte supermkt och jag är inte jättebekväm med att lämna honom till henne heller. Hon har haft honom en gång och då var jag verkligen tvungen...
    Barnbarn kommer bli bortskämda ja
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 11:12:22 följande:
    Underbar! Thea kan nästan säga gunga nu gnnn--a säger hon o pekar på gungan. Sen tjuter hon av glädje när jag lyfter i henne...
    ÅÅÅ sötnos Thea!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-04 12:42:14 följande:
    Så där...färdiglunchade Älgarna e verkligen uuuuunderbara, Ida ska prova dom snart.. Hon har dock blivit lite "bökig" när det gäller påklädning *ingen favvosyssla* 
    ÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD massa fina Molosar!!! *inte alls avis närå*

Jag är sååå ledsen för att älgarna ser så flickiga ut. Jag hopps verkligen dom kommer med mörka kantband oxå, annars blir jag grymt sur.

Milo hemma, fast han sover. Helt slut efter att ha matat hästar o kossor. Hela huset färdigstädat! Bara lite tvätt som ska hängas ut med så vi kan sova rent inatt
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-04 12:48:28 följande:
    Å fy... Förstår mamma biter på naglarna    hoppas du får kontakt med henne snart Hm.. barnen tycker mamma ska fylla poolen.. mamma ville sitta här ju Får se om jag hinner in senare då
    Äh ge dom slangen så får dom roa sig bäst dom vill
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-07-04 13:00:17 följande:
    ja vi vill ha pojkiga älgar tack!!
    *amen*
    lillronya skrev 2008-07-04 12:46:02 följande:
    Ska bli spännande att se de på!Inatt har jag drömt om nån blandning av nya molosar som jag inte har råd att köpa och Michaela på vift i Italien....Gissa om jag vaknade på ett uruselt humör...Får inte tag i henne heller. HAr väl lämnat mobilen på hotellet och det är ju smart. Men inte när mamman är på väg att få ett hysteriskt sammanbrott!
    Åh hoppas du får tag på henne snart. Hon har det säkert toppen!
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-07-04 13:01:36 följande:
    Kom precis hem från affären och upptäckte att jag vunnit den härwww.tradera.com/auction/auction.aspx maxbud räckte m a o Måste väl anses vara ett fynd. Nu hoppas jag den är lika fin i verkligheten och att sonen kan ha den både nu och i höst.Någon som vet om den här säljaren har en fysisk butik el webbutik också?
    Grattis! Vilket FYND! Den är så fin

Nikki2006: Fin tös i katvig i BT! Dom färgerna är verkligen fina.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-04 13:18:20 följande:
    Kommer det inga nya stars från Molo denna kollektionen?
    Ja det funderade jag oxå på. Starsen är ju alltid så fina!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10