Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Visst måste man väl kunna ha Katvigs ko-tshirt till katvigs midiappel knickers?

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-04 17:52:42 följande:
    Håller med helt o fullt. Det handlar ju bara om att anstränga sej lite extra, som många andra shopar gör, och det är väl därför man har sina favoriter. Tror 1klass enbart kommer förlora på detta. Jag kommer iaf inte beställa nåt där. Köper jag te.x ett par byxor för 179 kr så betalar jag aldrig 69 kr i frakt, då handlar jag hellre av shopar som har lite mer humana fraktpriser, eller fraktfritt.
    Exakt. Det är bara synd, för jag har verkligen gillat att handla hos dom. Det går alltid snabbt och jag har alltid fått bra service. Men men. Där var den kärlekshistorian över Gråter
  • Tjollabolla

Godkväll kära vänner Shoppas det ngt? Vi har varit ute tills nu, grillat och spelat kubb och Milo har precis somnat. Hoppas på sovmorgon imorgon

• Tjollabolla

Godmorgon! Vi fick sovmorgon idag, tack för det Milo

Solen skiner och det är VARMT redan, riktigt varmt. Det blir till att åka och bada snart.

Nikki: SÅÅÅ FIN i planetsuiten! Jag måste verkligen ha den med, även om han egentligen är för stor för suits

• Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-07-05 11:02:50 följande:
    Tack vad gullig du är. ja jag äääääälskar denKÖP KÖP KÖP Och till hösten, hur snyggt blir det inte med en jeanskjol eller klänning över
    Inte på min pojke *hihi*

Ängeln: Jag kommer köpa så det passar i höst. Nu har vi kläder så det räcker! Kommer köpa 92 i tröjorna och helst en suit i 92 med, 86 sitter bra nu. Byxa får nog bli 86 dock, våra 86 är fortfarande ganska stora.
  • Tjollabolla

Hej på er! Nu har vi varit och badat. Milo ÄLSKAR det. Nu sover han som en stock Lär bli sen kväll ikväll med, men vad ska man göra...

Åh så det kommer stars! Jag hittar ju fortfarande inte min katalog! Jag gillar när det är stars på hela tröjan, vill inte ha randiga armar...

• Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 17:36:12 följande:
    Nu gjorde jag nåt jag inte skulle göra... reabeställde Jag var ju färdigshoppad på rean. Bläääk. Ångest.
    Ja men vad blev det då?
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 17:43:12 följande:
    Haha.. Beställde hos Sweet funky, 60% rabatt! Två par Mary Jane Crocs, lila Molo-leggings med vita prickar till 8-åringen, kortärmad top med tigrar  till 8-åringen, Janus ull-halskrage till Stella att ha i vinter och trumpettes ballerinababystrumpor. Fråga mig inte vad jag ska med dem till Det blir nog en present till nån!
    haha, babystrumpbyxor kan man alltid ha nytta av eller 60% rabatt, då ska du ente ha dåligt samvete ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10