Incommunicado skrev 2008-07-04 13:35:28 följande:
precis vad jag nyss såg, haha! HGott att se att isbjörnar finns utan ränder iaf. Men det plagget vill man nog köpa själv, printet verkar ha glest med isbjörnar, viktigt att se var de hamnar. Stjärnor - i våras klagade jag på deras stjärnor o tyckte att de skulle komma med något nytt. Är det inte ute med stjärnor snart? Men å andra sidan, Molo utan stjärnor är väl ganska tandlöst eg.... om ni undrar om jag köpt stjärnkläder så är svaret - ja. Jag ahr ett par stycken... Snyggast är de med stjärnor på ärmarna o t ex lamm. Köpte härmodagen en fotbollströja, grå med gula o grå stjärnmor på ärmen, DEN är snygg! Den kom med posten idag tror jagJag har 5 (!) paket som ligger på posten!!!! När sonen vaknar ska vi dit som ett skott!
WOW 5 paket! Vad avis jag blir! Alltid när jag får mer än ett paket i lådan blir jag så till mig så jag vet inte riktigt vilket jag ska öppna först

ängeln83 skrev 2008-07-04 13:39:02 följande:
När frakten börjar kosta mer än 29 kr tycker jag det börjar bli för dyr frakt. Dessutom kunde dom ju haft fraktfritt över en viss summa, som dom hade innan, men men.Kom på att gubben jobbar natt hela helgen och lär sova till kl 15, då passar det ju bra att jag och Liam tar oss en förmiddags tur till stan, får nog bli ett besök hos Bombom innan, tror dom hade fått in nya Molo också.
Japp vid 29 går en gräns helt klart. Har dom inte ens fraktfritt vid ngt belopp nu? Dåligt!
Åh den shoppingrundan låter braaa! *AVIS* Här finns inget Molo att kika på live, finns bara en butik som säljer Molo och sist plockade dom inte fram vårnyheterna förrän rean var över och dom har inte ens börjat rea än... Dåligt, när det bara är dom som säljer får dom ju plocka fram det!