Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tack för pratstunden tjejer!
    Nu måste jag ta tag i disk & tvätt.

CU

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God kväll!!!

Vi har haft en underbar em efter förmiddagens dramatik. Har varit i stan, fikat, shoppat & varit i stora lekparken
    Men på väg till stan fick vi punka på tvillingvagnen Så det var bara att vända och gå hem och byta vagn, ibland är det bra att ha många vagnar

Zvartaliljan- Sååå underbara bilder på sötisen Maia!!!!! Så fin hon är, nyklippt

Preggi- Härligt lantställe ni har!!! Jag vill också ligga på bryggan & sola hela dagen Och väääääldigt söta töser såklart
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-07-30 20:43:14 följande:
    Nu har jag 12st, vågade inte ta fler eftersom det är första gången, men jag har nog 40-60 till som skall ut        Får väl slänga ut ca 10 i veckan ett tag framöver
    Du får gärna skriva ditt nick på T i min gästbok
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Fick mail från Funkybaby, och v 32 börjar Katvig komma Snaaart ju!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-07-30 20:52:07 följande:
    kommer inte in hos dig......
    Men... du är ju i min adressbok Fundersam
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Zvartaliljan skrev 2008-07-30 20:53:51 följande:
    Godkväll!loveliva - tack Var tvungen att klippa av dreadsen som började bildas. Nu är det bara svinto kvar
    Har hon fortfarande sådär härligt tovigt hår på bakhuvudet? Söt!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-07-30 21:10:43 följande:
    åhhh vad jag längtar..
    Jag också!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    alex 07 skrev 2008-07-30 21:10:01 följande:
    kom in nu, du har ett meddelande
    Tack
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-30 21:50:27 följande:
    Ni som snackar Lindex...kommer det en orange velourjacka. jag har hört ryktas att den inte ska komma. verkar så konstigt dock. Nu har jag lyckats byta så jag har de svarta velour i 86 i alla fall. Ibland är det bra att besöka butiker och se kläder IRL. Den lila/vita randiga molon som jag tänkt köpa var inte alls lika fin IRL tyckte jag. var på vippen att köpa planeterna  tröja men hejdade mig dockÄngeln- hur gick det med valpögonen igår? Lyckades du?
    Undrar också hur det går med huset? Jag vill ju sååå gärna hyra ett svart/vitt rum
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-30 22:02:51 följande:
    Jag blev sugen på att flytta fast jag älskar vårt hus...alex- fina rea fynd i BT!Jag skulle verkligen vilja fynda på rean men är lite mätt på alla kläder känns det som. Kommer det att komma mer molo utöver lurvarna? Och när kommer Småfolks höstkollektion?
    Undrar också om det kommer mer Molo? Trist annars för nu har jag ju allt jag vill ha Förutom lurvarna då Åhh, vill ha en grå overall med cerisa vantfickor
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Jag är stora spöket ikväll

Och nu ska spöket gå & sova, har varit uppe sedan 05 i morse, börjar bli lite trött nu

Sov gott!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10