Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God morgon!

Här öser regnet ner idag Så det blir IKEA

Ser att ni pratar jobb, hoppas det går bra för alla er som börjar jobba nu i dagarna Jag är mammaledig 1 år till, men det går väl jättte fort så snart är jag också där i börjajobbaångesten.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God kväll!

Hemma efter en dag på IKEA, det var fler än vi som var där Så nu har vi köpt en större byrå till Melker, så nu kan jag shoppa lite mer

I morgon ska jag på meandiparty Hoppas de har lite fina kläder, inte föööör mycket bara, för jag vill ha massor med Molosar & lurvar nu i veckan

Fiiiiiiiina bilder i bt!!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Är det någon mer shop än Rackamaja som har fått in nya SMåfolk???

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-10 20:41:30 följande:
    Vad går dom för ungefär? Milo kommer drunkna i vår gröna! Men jag vill ju ha en grön...
    Vilken stl är det i Milos?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-10 21:30:30 följande:
    CamillaJ: kanske vi kan komma förbi nån em då. Eller vilka tider skolas de in? Jag tror Liam har inskolning mellan 10-11. Har inte fått nån information om det, förrutom lite lätt muntligt när vi var där innan sommaren och kikade lite. Konstigt!Tror ni Ava kan ha stl 68 i lurv-overall eller bör jag köpa 74? Hon blir ju 6 mån i november.

Jag skulle nog köpa 74 Hilda har en i 74 och den sitter ganska bra nu, lite stor. Men kommer köpa en 80 också. Benen åker ju upp lite då hon sitter i vagnen.

Vad har Ava för stl nu i Molo? På Hilda sitter 68 bäst, 74 är lite stort.

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-08-10 21:36:18 följande:
    Nä, kanske inte så litet men vårt sovrum är litet.. Det är ju inte färdigt än men helt klart roligare än innan när vi fick upp tapeten idag..Det ska komma blommor mm sen..
    Fint & mysigt!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-10 21:58:22 följande:
    Preggi: Åh, va söt din tjej var i den röda miniapple-suiten. Älskar de färgerna!!!Ängeln: Söta söta Liam. Blir ju supersugen på en lurvoverall till Ava nu efter alla era fina bilder. Men tror ni en sån räcker i vinter? Man måste nog ha nån annan också väl? Typ nån vatten/vindtät!?
    JAg har tänkt att bara ha lurvoverall, och en molnoverall från Lindex, den är väldigt tjock, så den kan hon ha de kallaste dagarna
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-10 22:12:43 följande:
    Är den som jackan som Tara hade på nån bild? Finns den som overall? Har inte sett den live, men den kanske räcker då. Antar att den inte är så dyr. Vi har en jättevarm åkpåse också så i den håller hon sig varm. I och för sig hade jag faktiskt bara Pops skaljacka med fleece i när Liam var liten och så satt han i den åkpåsen. Han var aldrig kall...
    Molnoverallen är från förra vintern.
    Har en pop sklajacka till Hilda också som hon kan ha över lurven om det är regnigt och blåsigt och hon vill sitta upp.
    Men som du säger så har man en varm åkpåse klarar de ju sig jätte bra.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Såååååå fina "lurvbarn" ni visar!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God morgon!!!

Nu har jag precis lämnat pojkarna på dagis, och Hilda verka vilja sova, så kanske det finns lite tid till att spana efter lurvar och lite meandi Har hört på ryktets vägar att det kommer turkosa velourisar, slurp!!! Det vill jag ha!!!

Lillronya- Jätte söta Angelin & Emilio i bt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10