• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • solstrålen80

gammla bildtråden

solstrålen80 skrev 2008-06-02 14:06:08 följande:
    zasata: var e mätstickan köpt (i bildtråden)??
  • Xgirl83
    solstrålen80 skrev 2008-06-02 14:05:44 följande:
    heheja me går o köper nåra till oxå på lindex sen... o kränger .hehehehaha
    Hon skriver i annonsen att de är slutsålda i butikerna.

Helt sjukt att det går att göra så. Kommer inte Lindex få in mer av Fem myror?
  • Smultronhjärta
    Xgirl83 skrev 2008-06-02 14:42:23 följande:
    Hon skriver i annonsen att de är slutsålda i butikerna.Helt sjukt att det går att göra så. Kommer inte Lindex få in mer av Fem myror?
    Inte av denna sorten men jag vill minnas att ngn sa att det kommer andra fem myror kläder närmare hösten...

Så ja, dessa är nog slutsålda i många butiker men det finns MASSOR kvar på svt
    butiken.svt.se/system/search/product.asp
  • solstrålen80

finns kvar i butiker här vid mig har jag sätt.... dom rea tom dom fem myror kläder dom hade kvar

• solstrålen80

i en av butikerna såg jag rea på femmyror kläderna...

solstrålen80 skrev 2008-06-02 15:10:19 följande:
    finns kvar i butiker här vid mig har jag sätt.... dom rea tom dom fem myror kläder dom hade kvar
  • Wilmis07

Nu har jag fått svar från lindex kundtjänst ang mina uteblivna sms erbjudande.Samma gamla visa som dom andra gångerna jag klagat över det..Har du lämnat ditt nr? Handlar du kontinuerligt?(stavningen...?) Man måste dra sitt kort varje gång och visa att man är aktiv kund... Jag gör allt de ovan men inte f-n får jag några erbjudande Flört Så nu lämnade jag kund och mobilnr för säkert 4,5 gången,så nu är det bara att hålla tummarna! Ni andra som inte får sms erbjudande och vill ha maila dom och klaga,klagar tillräckligt många  kanske det funkar i framtiden.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Snorky
    Tina83 skrev 2008-06-02 13:29:47 följande:
    jag handkade också igår, och drog kortet, men fick ingen rabatt..
    som sagt så sa kassörskan i Barkarby det... "du behöver inte visa, det går in automatiskt" och på kvittot var det avdraget 25% iaf. Och hon som stod framför mig i kön frågade om det var något erbjudande just nu eftersom hon tyckte det blev billigt, då svarade kassörskan att det hade gått ut ett sms med 25% rabatt på ett köp under helgen. Men det skulle inte förvåna mig om de gör olika... så är det ju jämt med Lindex!! I Barkarby verkar alla clubmedlemmar fått 25% rabatt på ett köp vare sig de visade sms eller inte.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • aprilmamma 06

Hej!
    Nu känner jag bara att jag måste skriva, har varit med och läst i den här tråden sedan första inlägget och har nog inte missat att läsa ett enda inlägg men har aldrig skrivit innan vet inte varför. Handlar mycket på Lindex, har en pojk på 2år och en liten tjej på 5månader så det blir en del.

Min sambo gillar nog inte den här tråden lika mycket , han tycker jag har blivit köpgalen.

Så nu har jag premiärskrivit, hoppas jag är välkommen efter att jag tjuvkollat på er ett tag.

Det är lite komiskt, för det känns nästan som man "känner" folk som skriver här för man läser så mycket om alla.

Ha det bra. Annelie, Jonathan och Josefine

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4