• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • pelagonia

Hej

Idag köpte jag dessa skjorts till min son på 17 månader..
    Tror dem blir ok några veckor i sommar fast det är 80. Tyckte dem var i samma str som 86 i myror.

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=536480&prodid=1463440&parentid=761765&promolevel=true&color=603181&NewView=true

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • mama08

Fanns det inte en tråd där alla man såg en översikt på alla rabatter?
    Finns det nån sånn fortfarande?

Känner för att shoppa loss, men vill såklart ha så många rabatter som möjligt!

• maggan75
    mama08 skrev 2008-06-03 17:54:33 följande:
    Fanns det inte en tråd där alla man såg en översikt på alla rabatter?Finns det nån sånn fortfarande?Känner för att shoppa loss, men vill såklart ha så många rabatter som möjligt!
    Rabattkods tråden ...www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
  • lollypop
    aprilmamma 06 skrev 2008-06-03 12:38:14 följande:
    Hej!Nu känner jag bara att jag måste skriva, har varit med och läst i den här tråden sedan första inlägget och har nog inte missat att läsa ett enda inlägg men har aldrig skrivit innan vet inte varför. Handlar mycket på Lindex, har en pojk på 2år och en liten tjej på 5månader så det blir en del. Min sambo gillar nog inte den här tråden lika mycket , han tycker jag har blivit köpgalen.Så nu har jag premiärskrivit, hoppas jag är välkommen efter att jag tjuvkollat på er ett tag.Det är lite komiskt, för det känns nästan som man "känner" folk som skriver här för man läser så mycket om alla.Ha det bra. Annelie, Jonathan och Josefine
    Klart du är välkommen!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • Kayn
    Snorky skrev 2008-06-02 20:55:23 följande:
    som sagt så sa kassörskan i Barkarby det... "du behöver inte visa, det går in automatiskt" och på kvittot var det avdraget 25% iaf. Och hon som stod framför mig i kön frågade om det var något erbjudande just nu eftersom hon tyckte det blev billigt, då svarade kassörskan att det hade gått ut ett sms med 25% rabatt på ett köp under helgen. Men det skulle inte förvåna mig om de gör olika... så är det ju jämt med Lindex!! I Barkarby verkar alla clubmedlemmar fått 25% rabatt på ett köp vare sig de visade sms eller inte.
    Men visst hade det varit himla smidigt om det vore så lätt.....att alla erbjudanden fanns på kortet och drogs automatiskt, dom river ju ändå bara alla kupongerna. Tänk så mycket mer miljövänligt det hade varit utan kuponger, men ändå rabatt så klart
    Mamma till Wilhelm 070114
  • maggan75
    Kayn skrev 2008-06-04 08:39:14 följande:
    Men visst hade det varit himla smidigt om det vore så lätt.....att alla erbjudanden fanns på kortet och drogs automatiskt, dom river ju ändå bara alla kupongerna. Tänk så mycket mer miljövänligt det hade varit utan kuponger, men ändå rabatt så klart
    Kanske skulle börja mejla dem och trycka på så de inför det.... Jag sitter i miljögruppen på jobbet....
  • Kayn
    maggan75 skrev 2008-06-04 08:40:39 följande:
    Kanske skulle börja mejla dem och trycka på så de inför det.... Jag sitter i miljögruppen på jobbet....
    Varför inte? Gäller ju att det blir några mejl bara nä men jag kan tycka att lika gärna som att hålla på och skicka ut kuponger, som ändå bara rivs, så kan man väl skicka ut ett sms och sen ladda alla kort med samma erbjudande? Iofs kanske svårt att särskilja om dom nu har systemet att "ju mer du handlar desto oftare får du kuponger/rabatt" men tanken är ju god ändå....
    Mamma till Wilhelm 070114
  • maggan75
    Kayn skrev 2008-06-04 08:44:49 följande:
    Varför inte? Gäller ju att det blir några mejl bara nä men jag kan tycka att lika gärna som att hålla på och skicka ut kuponger, som ändå bara rivs, så kan man väl skicka ut ett sms och sen ladda alla kort med samma erbjudande? Iofs kanske svårt att särskilja om dom nu har systemet att "ju mer du handlar desto oftare får du kuponger/rabatt" men tanken är ju god ändå....
    Ja jag gillar den tanken..... framför allt idag när allt handlar om miljö hit och dit.
  • Peak
    Wilmis07 skrev 2008-06-02 17:12:36 följande:
    Nu har jag fått svar från lindex kundtjänst ang mina uteblivna sms erbjudande.Samma gamla visa som dom andra gångerna jag klagat över det..Har du lämnat ditt nr? Handlar du kontinuerligt?(stavningen...?) Man måste dra sitt kort varje gång och visa att man är aktiv kund... Jag gör allt de ovan men inte f-n får jag några erbjudande  Så nu lämnade jag kund och mobilnr för säkert 4,5 gången,så nu är det bara att hålla tummarna! Ni andra som inte får sms erbjudande och vill ha maila dom och klaga,klagar tillräckligt många  kanske det funkar i framtiden.
    jag ska också göra det! Det är ingen ordning på dem
  • Smultronhjärta
    Kayn skrev 2008-06-04 08:39:14 följande:
    Miljövänligt och smidigt absolut..men jag tror att det drar mer kunder till butiken när man har kuponger samt att det blir lättare att komma ihåg att man visst skulle in på Lidex oxå.. Med rabatter på kortet kan de nog glömmas bort (iaf för min del ) Känns som en så stor kedja som Lindex annars hade gjort det för länge sen
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4