• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Tina83
    Xgirl83 skrev 2008-06-06 00:30:35 följande:
    TACK! Handlade för runt 300:- (inkl frakt) och det fick jag jag ju massor för.
    kul! jag hittade inte nåt, många storlekar var slut..
  • Xgirl83
    Tina83 skrev 2008-06-06 06:42:45 följande:
    kul! jag hittade inte nåt, många storlekar var slut..
    Ja det var väldigt utplockat, men jag beställde i 62/68 och 74/80 och det kanske mest är sånt som är kvar.
  • solstrålen80

ne tror de blir sparkdräkten då..har inte heller sätt mindre..köpte sparkdräkten

Nhelia skrev 2008-06-05 16:41:59 följande:
    idag har min syster varit på köpcentret Mobilia i Malmö och köpt H&M kläder från retrokollektionen till mig! (Eller till min son för att vara exakt). Det blev en sparkdräkt med vallmomönster, en vit t-tröja med orangea elefande och vita byxor med bruna elefanter. Tyvärr fanns inte vallmoshortsen och jackan i babystorlek. Någon som har köpt eller sett dessa i storlek under 86?
  • Kayn
    Pasadena skrev 2008-06-05 20:32:23 följande:
    Kan det vara så att de kan snurra in sig i plagget? Typ om det är luftigt och stort? *spånar*
    Kanske kan vara så men ändå så upplever jag det inte jättestort, eller linnet möjligen men inte kallingarna Jaja vi får prova och se hur det sitter, jag tror nog att det kan funka som sovplagg iaf....
    Mamma till Wilhelm 070114
  • Pasadena
    Kayn skrev 2008-06-06 13:20:56 följande:
    Kanske kan vara så men ändå så upplever jag det inte jättestort, eller linnet möjligen men inte kallingarna Jaja vi får prova och se hur det sitter, jag tror nog att det kan funka som sovplagg iaf....
    Kan ju vara så att de har andra instruktioner i andra länder för att inte bli stämda Som i usa du vet, där man kan stämma hela bolaget om barnet råkar snurra in sig och gör illa sig..
  • Mamma och Mor
    Tina83 skrev 2008-06-05 19:52:31 följande:
    måste tipsa om att dunnis har 70% på allt i webshopenwww.dunnis.se
    Tack för tipset!
    Har shoppat lite kläder åt tösen att ha i höst/vinter och de flesta plaggen fanns i hennes storlek :)
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Nex

Köpte solskyddsdress på Lindex igår o fick betala 49 kr för det :) nöjd... (stod 199 kr på lappen men blev 99 kr när hon drog streckkoden + min kupong)
    Fick användning för dressen igår, hoppas det blir mer! Idag är det kallt! :S var ute o cyklade hela familjen och vi fick vända för vi frös så.. brrrr...

• Tina83
    Nex skrev 2008-06-06 15:14:13 följande:
    Köpte solskyddsdress på Lindex igår o fick betala 49 kr för det :) nöjd... (stod 199 kr på lappen men blev 99 kr när hon drog streckkoden + min kupong)Fick användning för dressen igår, hoppas det blir mer! Idag är det kallt! :S var ute o cyklade hela familjen och vi fick vända för vi frös så.. brrrr...
    kallt? vi fick gå in för det va fööör varmt
  • pelagonia

Har ni solkyddsdress till era 1.5 åringar ? Hur är den från lindex ?

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Plummy

Finns HM's retrokläder att skåda i någons galleri nåntro? =)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4