• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Snorky
    Peak skrev 2008-06-04 10:41:29 följande:
    vart hittar man strumpor i strl 22 ca utan skaft? Hittar inga! Lowe har nå´t par men de är lite tjockare! Tycker det är snyggare med strunpor som inte syns i skorna nu!
    kolla sportbutiker... jag har sett Neos dagiskompisar ha typ nike, puma etc i såna.
    Sen har bla Lindex också, men jag har bara sett tjejiga såna där!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Carras

På mitt Lindex hade de massor av tjejvaror för 49:- ... Kjolar, klänningar och tunikor.
    Heelt ok.
    Men jag börjar undra hur de får det att gå ihop med alla kuponger, sms "now" priser...

Gör mig inget dock :)
    Gillar deras kläder skarpt (för tillfället).

• Nhelia

idag har min syster varit på köpcentret Mobilia i Malmö och köpt H&M kläder från retrokollektionen till mig! (Eller till min son för att vara exakt). Det blev en sparkdräkt med vallmomönster, en vit t-tröja med orangea elefande och vita byxor med bruna elefanter. Tyvärr fanns inte vallmoshortsen och jackan i babystorlek. Någon som har köpt eller sett dessa i storlek under 86?

• lugnåsbo

Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)
    men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!

men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?

• Kayn

Måste fråga om en sak.....

Köpte ett set från HM, kalsonger/linne, i grönt med Scooby Doo  och när jag skulle lägga det i tvätten och läste på tvättlappen så står det "används inte att sova i" (fast på engelska då ) Varför skriver dom så? Det har jag inte läst innan.....nån som vet?

Mamma till Wilhelm 070114
  • Pasadena
    Kayn skrev 2008-06-05 20:21:23 följande:
    Måste fråga om en sak.....Köpte ett set från HM, kalsonger/linne, i grönt med Scooby Doo  och när jag skulle lägga det i tvätten och läste på tvättlappen så står det "används inte att sova i" (fast på engelska då ) Varför skriver dom så? Det har jag inte läst innan.....nån som vet?
    Kan det vara så att de kan snurra in sig i plagget? Typ om det är luftigt och stort? *spånar*
  • Kaniin
    lugnåsbo skrev 2008-06-05 18:46:17 följande:
    Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?
    Jag tyckte det var konstigt långt datum på den. Men både jag o en väninna använde sådana idag.. Det är nog inte tillåtet att neka..?

Jag shoppade en klänning GRATIS då de just nu hade en massa modeller för 49.50!
    Lycklig mamma till Elisia
  • Snorky
    lugnåsbo skrev 2008-06-05 18:46:17 följande:
    Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?
    men de kan ju inte neka en att handla på den om folk hackar sig in, då får de ju skapa ett säkrare system. Vet de inte att kunden alltid har rätt? det lät lite skumt... det är väl bara att strunta i det och sen låta folk shoppa! Så tills nästa gång får de fixa nåt säkrare!!
    Dessutom ligger ju rabattkoden ute på rabattkod.se, och vad jag kan läsa mig till så är det Lindex själv som gått med på att lägga den på listan och så fort man trycker på den länken så blir ju rabattkod.se sponsrade av Lindex. Låter ju skumt att nån hackat sig in isf!!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Xgirl83
    Tina83 skrev 2008-06-05 19:52:31 följande:
    måste tipsa om att dunnis har 70% på allt i webshopenwww.dunnis.se
    TACK! Handlade för runt 300:- (inkl frakt) och det fick jag jag ju massor för.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4