Bugaboo tråden nr 14
Har oxå hittat hit
Har oxå hittat hit
Nu har jag börjat att sy på min andra Bee-suflett!!
Denna gången blir den en sommarsuflett men med något mindre fönster än i originalet. Jag har även ändrat mönstret något för bättre passform.
mallan brallan skrev 2008-06-11 20:47:10 följande:
En fråga till er andra med Bee..
Jag tycker att min lillkille "hasar ner". När jag sätter honom i vagnen så är jag noga med att han sitter bra med svanken ända in men så fort jag har ändrat ryggstödets läge ett par gånger så ser han ut att sitta obekvämt. Någon annan som haft samma problem? Hur har ni löst det?
Puffar lite för min egna fråga som jag ställde tidigare
En fråga till er andra med Bee..
Jag tycker att min lillkille "hasar ner". När jag sätter honom i vagnen så är jag noga med att han sitter bra med svanken ända in men så fort jag har ändrat ryggstödets läge ett par gånger så ser han ut att sitta obekvämt. Någon annan som haft samma problem? Hur har ni löst det?
Finns det någon med en Bee här ikväll??
Tackar för svar Stormis och Nicke nyfiken!
Hmm...får testa i morgon och dra ut sitsen lite längre. Kanske blir det bättre.
Men om din lilla sitter helt upprätt utan att luta sig mot ryggstödet så har du inte selens så hårt spänd antar jag? Har hittills alltid haft selen rätt spänd för jag trodde det motverkade att han rutschar.
Föresten, fina dynor du sytt. Vad har du använt för mjukt emellan?
Smultronpaj...låter ju bra om dynan gör dét bättre. Har du köpt eller sytt din? Jag kan sy em själv men har egentligen inte tid. Undrar om det finns någon som syr utan sidoskydd och säljer. Har en stor kille och vill inte att det skall bli trängre för honom.
Vill bara tacka Stormis och Smultronpaj om tipset att dra ut sitsen till max på Been och låta lillen sitta upprätt. Testade igår och han stormtrivdes.