Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo tråden nr 14

hallonsoda0 skrev 2008-08-02 21:34:47 följande:
    Nu har "mamma på vift" sytt klart min suflett:) Bild finns i hennes galleri. Jag är supernöjd, längtar tills jag får den:)
    Den var verkligen toppensnygg! Helt i min smak med vitt,svart och grått.
  • Caeruleus
    FinalFantasy skrev 2008-08-02 22:22:54 följande:
    Åh fått besked att min Bee är på väg. Funkar de bra på 8 månaders?
    Funkar kanon på min 6 månaders så kan inte tänka mig annat än att det blir toppen för din 8 månaders..
  • Caeruleus

Apropå dynor....jag funderar på att sy upp dynor till Been.
    En smal variant utan vingar, som den i mitt galleri.
    Tror ni att det finns något intresse för det?

• Caeruleus

Kajsan skrev 2008-08-03 00:01:10 följande:

Jag tror inte att det är ok att fråga sånt i tråden
    Aj då...får man inte?? Vad händer nu då?
  • Caeruleus

Natural - jag försöker svara på ditt inlägg i min gästbok men det går inte. Det står att jag inte är inbjuden ....lite konstigt för det fungerade ju häromdagen. Släpper du in mig är du snäll.

• Caeruleus
    SooJuicy skrev 2008-08-06 21:10:29 följande:
    Hon har väl blockat hela högen
    Hmm...det blir ju tyvärr lite svårt att svara på hennes fråga då!
  • Caeruleus
    SooJuicy skrev 2008-08-06 21:21:05 följande:
    Svara henne här i tråden då lovar, hon kan inte låta bli att läsa här
    Njaee väntar nog ett tag på att hon släpper in mig, vilket jag hoppas på att hon gör.
  • Caeruleus
    Emmsan skrev 2008-08-06 21:50:01 följande:
    hon e nog arg på mej oxå .. har lovat henne ett mönster till dyna men jag har bara inte haft tiden eller orkat!!!!! jaja 5 barn en uttråkad sambo så blir det som det blir
    Jag tror inte det är därför hon är arg på mig för jag har aldrig lovat henne något mönster. Men jag vet inte vad jag skulle ha gjort. Hoppas jag har blivit blockad av misstag..
  • Caeruleus
    Wilma77 skrev 2008-08-06 21:52:18 följande:
    jag har just sålt min cameleo och köpt en bee istället. Typiskt att man inte tänker på allt innan köp!!! är det ingen annan som stör sig på att de inte finns nått stöd för benen när barnet sover, sittytan är så kort att han inte kan lägga upp benen som i andra vagnar jag haft (ja jag har fällt ut sittdelen helt) finns det någon lösning? Min kille gillar att ha upp benen och han är bara 1 så han sover ibland långa perioder i vagnen. Några tips??
    Ett horisontellt stöd är nog svårt att få till men om du har sitsen vänd från dig så finns det ju ett fotstöd.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14