Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo tråden nr 14

Är Mpv hennes nick? Söker på det i medlemsregistret men hittar inget

• Caeruleus
    Kajsan skrev 2008-07-30 20:59:21 följande:
    molly 81 skrev 2008-07-30 20:57:54 följande:
    Kolla galet foto på min 2.5 åring i Bee som jag har i galleriet.det ser inte klokt ut
    En liten fundering bara...om man struntar i suffletten känns det fortfarande lika trångt? En 2,5åring kan ju lätt ha solglasögon och sen kompletterar man med ett parasoll!

Föresten så budade jag precis hem ett rött parasoll, tjohoo!!
  • Caeruleus

Kajsan...du som har en 2,5 åring...jag är såå nyfiken på hur det blir utan suflett coh med sitsen vänd från dig. Alltså så att man ser hur fotstödet blir........har du lust att ta ett sådant foto någon dag så blir jag toppenglad!

• Caeruleus
    Mosen08 skrev 2008-07-30 21:56:03 följande:
    Hejsan! har äntligen fått klartecken av sambon att köpa en bugaboo bee *lycka* men vid vilken ålder rekommenderar ni att man kan börja använda den? dottern är iofs bara 3 mån så än så länge så jag har väl inte så bråttom men det kanske funkar från den åldern med? har absolut noll koll så det vore jättesnällt att få lite tips!
    Jag börjane använda min när lillen var 4,5 månad och tycker att det har fungerat utmärkt. Tips är att koppla om selen för den knövlar sig lätt i ryggslutet. Någon här inne hade gjort en bildbeskrivning hur man gör...kommer inte ihåg vem tyvärr.
  • Caeruleus
    Mosen08 skrev 2008-07-30 22:11:30 följande:
    Hade du åkpåse eller liknande i då?
    Jepp jag körde med den riktiga åkpåsen direkt och struntade den som är avsedd för newborn. Dock är ju åkpåsen rätt varm och mysig så jag hade den nog bara någon vecka eller två för att sen köra utan.

Nu har jag bara dynan som du kan se i mitt galleri.

Kajsan - ah så du har sålt din Bee...då blir det ju lite svårt att fixa foto, så synd.
  • Caeruleus

Soojuicy...hittade inte din bild . Det är precis det jag vill se, ett större barn i Been med sitsen frånvänd. Även utan suflett vore kul.

• Caeruleus

Toppen Soojuicy, det där såg ju inte såå trångt ut. Hur lång är din kille? Trivs han bra i Been?

• Caeruleus
    Lille Mammsen skrev 2008-07-31 14:49:02 följande:
    **GRRRR** Har fotat min Lutande Gecko,tycker faktiskt att detta syns på bild....dvs att jag EJ är överdrivet petig!! Tror det funka att se dessa bilder på min sida...eller hur man nu säger Åhhh va jag vill att TJH skall ha fått svar från Bugaboo,när kommer hon hem????
    Om du menar att huvudändan lutar neråt så tycker jag det syns väldigt tydligt!!!
  • Caeruleus
    Lille Mammsen skrev 2008-07-31 20:57:30 följande:
    annelie i skrev 2008-07-31 20:36:36 följande:
    Vet att många börjar tidigt men min lilla köttbulle på 5månader får ligga kvar,provade sittdelen tidigare men han satt INGE vidare!
    Undrar om det kanske beror på att du har något vajsing med ditt chassi???
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14