Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo tråden nr 14

Snyfft..det är den som hon kallar röd och är ju definitivt rosa-röd.

Och jag som var såå sugen på att pimpa Been.

• Caeruleus

Nu har jag sytt färdigt dynan till Been. Det vore väldans snällt om någon kunde lägga bilderna i bildtråden?

Tyvärr så syns inte färgerna så bra bilderna men de går i vitt, svart och brunt.

mallan brallan skrev 2008-07-29 21:35:29 följande:

Hörni, apropå Bee! Jag har ett megaproblem med mitt vagnhelvete.När jag ska ner för trappor är det allt för oftast en sån härliten kant innan trappstegen kommer å den fastnar fanskapet i!
    Jepp det irriterar mig med men nu har jag lärt mig vad jag kan köra över eller inte och trycker upp framhjulen.
    Och när jag skall nerför en kort trappa så lyfter jag vagnen med sonen i och knallar ner . Än så länge väger han bara 10 pannor och då är det inga problem. Men det händer väldans sällan tur nog.
  • Caeruleus

Krallig njane inte så värst.. men jag har nog blivit lite starkare i sommar. Har nämligen dränerat framsidan på huset och skottat tokigt mycket grus

• Caeruleus
    Emmsan skrev 2008-07-29 22:54:59 följande:
    men åhh har samma problem med min cam :(
    Va, är det samma problem med CAM??????
  • Caeruleus
    Kajsan skrev 2008-07-29 23:08:54 följande:
    What? " Behövs ingen annan vagn"?!Flera vagnar behövs ALLTID, hittar man ingen anledning så hittar man på anledningar!
    Du är för härlig Kajsan ....och jag rädd för att jag med har blivit smittat.....symptomen blir allt mer tydliga
  • Caeruleus

Skulle någon kunna vara vänlig och lägga in bilderna på min nya dyna i bildtråden? Pleeeease?

• Caeruleus

Vad är det ni har köpt på kiwikidsgear...tycker inte jag hittar så mycket roligt förutom en och annan läcker skötväska.

• Caeruleus
    blåbärsmums skrev 2008-07-30 18:50:23 följande:
    Hej! Gör bara ett litet gästbesök här eftersom jag inte själv äger en Bugaboo.. Hade jag fått barn idag hade jag helt klart köpt en sådan, ångrar mej bittert (vi köpte en skitful Emmaljunga när det begav sig). Nu letar vi efter en lättare sulky. Kanske en Bugaboo Bee? Då kanske jag får vara med här oxå.
    Klart du får vara med blåbärsmumsan
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14