-
Som Mallan brallan frågade, på ena eller båda hjulen? Glider metalldelen som den ska? Spruta lite 5-56 och se om det hjälper.Milliemolly skrev 2008-08-06 23:00:56 följande:MIn broms på Been har dött!!!!!!!!!!!!!!! Ingen skillnad om jag kör bromsad eller obromsad. Någon som råkat ut för samma? Vad göra? -
Noas mamma skrev 2008-08-06 23:43:32 följande:
Alltså jag har funderat på en Bee till Noa när han blir större.. men nja blir skeptisk då jag tycker att det är väldigt mycket gnäll på den Kan man låsa nått av hjulen på bee?? elelr var de en av dom mest negativa detaljerna??Jodå båda framhjulen går att låsa. Vill bara säga att jag har inte haft några problem med bromsen. Det enda negativa jag har att säga om Been är att den inte går att köra i gropig terräng men i innerstan är den en dröm. Jag kör igenom den NYA t-bane spärrarna tom
.
-
Emmsan skrev 2008-08-07 11:21:11 följande:
ahh du som har en bee .. ville egentligen inte ha nån men min man åker till usa så han ska ta hem två HUR tror du han lättast tar hem dem? i orginal kartong eller upp plockad?vet du hur måtten ca är på den ihopfälld eller nerpackad??kramizOj sicken fråga...spontant säger jag i originalkarton. Borde bli lättare att sälja här då (om du skall sälja dem) och dessutom skyddas vagnen då. Storleken ihopfälld utan karton är 88*43*31. Med karton vet jag tyvärr inte....Kanske +10cm i varje håll. -
Låter ju som ett möjligt scenario. Borde ju kunna fastna lite grus och skit i glipen där bromsen skall glida in.SooJuicy skrev 2008-08-07 11:27:34 följande:Just det, ang bee bromsen. Angelinah hade ju problem med sin broms, tog inte på ena sidan och hon vände på vagnen och hade åkt in lite grus eller småsten som hon tömt vid bromsfästet, sedan hade den tagit igen, tror det va så?. Minns inte exakt hur det va, men fråga henne? -
Vartifrån beställer ni filtarna? Blev lite sugen...
-
Stort grattis till tösen!!misshallonsaft skrev 2008-08-07 16:18:05 följande:hej hejfick en dotter den 28 juli så nu kan jag köpa min rosa bugga men en fråga.. e de bara sommar sufletten som är rosa? skulle vilja ha en rosa nämligen men de kommer ju va höst å vinter när hon ska sitta.. -
Kan någon vara snäll och hjälpa mig att lägga in bilden på min nya dyna i bildtråden? Det är den grön med vovvarna på.
-
Snälla bild?!SooJuicy skrev 2008-08-14 08:36:10 följande:Haha, kanske mig din mamma sett? Jag satte ihop camen o been och körde som "syskonvagn" har gjort det ett par gr och kommit fram folk som frågat -
Jag kommer att ha åkpåse i Been till min kille som föddes i januari. Hade det även i våras när det blev lite varmare. Toppen att ha lite mindre kläder på killen och sen bara öppna upp åkpåsen när man kom in i affärerna. Åkpåsen sparkar han inte heller av sig vilket han gör med filtarna.SchumiFerrari skrev 2008-08-14 08:49:48 följande:ang att ha åkpåse.."Behöver" man ha det i vinter till en som kom i början av mars? Eller funkar det med fårfäll och en ullfilt? thj får intr svarar du vill ju såklart sälja -
Sen är det ju alltid piffigt med en åkpåse i en fin färg. Själv var jag så tråkig och köpta en i svart
-
Har inte sett den i verkligheten men på bild ser den finfin ut.Stargirl skrev 2008-08-14 09:13:23 följande:den klarblå är ju SÅ FIN!!! Den skulle jag valt om jag hade haft en liten kille. Den finaste färgen tycker jag förutom den rosa *s* -
Om du menar att titta i verkligheten så borde åtminstone Barnbutiken ha. Där finns ju vagnarna och de borde då även ha påsarna tycker man.tea1982 skrev 2008-08-14 09:19:07 följande:Vart kan man kolla på olika åkpåsar, etc? -
www.bugaboo.com ;.)tea1982 skrev 2008-08-14 09:33:27 följande:Nää, jag menade en hemsida, vore kul att veta utbudet på ett ungefär innan man letar i butik. -
Stargirl - jag skulle oxå gärna vilja komma in och kika!
-
SchumiFerrari - skulle du kunna tänka dig att dela med dig ditt suflett mönster för CAM även till mig?SchumiFerrari skrev 2008-08-15 20:47:27 följande:Du har inbox
Har själv ingen CAM men en vän till mig skall snart få en dotter och har beställt en CAM. Och jag har fått den tokiga iden att ge henne en suflett i grattis-present. Tyckte det vore lite extra skojigt. -
Är det bara jag som har jätteproblem med sajten???? Kan surfa på massa andra sidor men Familjeliv strular något kopiöst. Ibland kommer jag inte in på över en halvtimme
-
Tack, fick ditt mail. Har som sagt ingen CAM men har lånat en suflett. Vi får se hur väl jag får till det...SchumiFerrari skrev 2008-08-15 21:31:47 följande:Tyvärr måste man ha en CAM för att kunna sy enligt mitt men kan inboxa det iaf till dig om du vill... -
Idag vände jag på sittdelen på vår Bee och lät lillkillen åka framåt för första gången. Är SUPERNÖJD. Han verkade trivas som fisken i vattnet men framförallt så blev det ett totalt lyft för hela vagnen.
-Nu känns vagnen ännu mindre än tidigre,
-Blev mer lättkörd då hans vikt "hjälper" till att lyfta framhjulen vid trottoarkanter etc.
-Lättare att fälla upp.
-Nu ser jag vad som finns framför vagnen.
Känns riktigt bra faktiskt