Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo tråden nr 14

Minatre skrev 2008-07-22 11:42:09 följande:
    Puffar för min fråga som jag ställde för någon dag senare.... Har ingen härinne erfarenhet av skötväskor som sitter bra på bee???.
    Jag har en Skiphop sadle bag på sidan av min Bee. Tycker jag fungerar toppen. Väskan är dock rätt liten så man får bara plats med det viktigaste typ 4-6 blöjor, servetter, nappflaska, 2 små tetror med välling och ett ombyte och då är det trångt.

Det som är bäst med sadlebagen är att vagnen går att fälla ihop utan att man tar bort väskan.
  • Caeruleus
    aktiveramera skrev 2008-07-24 12:06:27 följande:
    Hej hej! Har tröttnat på min röda bugga... Har lagt ut bytes annons här på FL men tyvärr inga svar. Undrar nu om det är ngn som vet var man kan köpa nytt Bastyg till camelon? Hoppas ngn orkar svara
    Finns i flertalet butiker....tex www.kidzshop.se
  • Caeruleus

Kajsan...det såg ju ordentligt trångt ut för din 2,5 åring i Bee . Är 96cm långt för den åldern?

Finns det fler här inne som har bilder på sina något större barn i Bee? Är nyfiken på hur länge jag kommer att kunna använda min..

• Caeruleus

Ok verkar väldans olika då...
    Vi får väl se hur länge vi kan ha vagnen men jag hoppas ända tills det blir dags för ett litet syskon att komma till världen

Såg att Mutsy har ett "dinner table". Är det någon som vet om den passar till Bee? Eller för den delen något annat bord eller dyligt som passar??

Dis skrev 2008-07-24 15:08:45 följande:
    Nu är den här..familjen väcktes kl. 07.30 av en bugga vid dörren inte illa :)
    Underbart sett att vakna på!!
  • Caeruleus

Är det någon som har en bild på en Ditten&datten-dyna i en Bee?Den känns som om den inte skulle passa så bra...

• Caeruleus

Underhåll/servie-kitet vad innehåller det och är det värt att köpa löst?

Ett sånt följde inte med min Bee när jag köpte den begagnad och nu funderar jag på om jag bör köpa en sådan..

• Caeruleus

Vad tror ni om denna kombon...

Svart Bee,
    svart Skip hop Saddlebag,
    Ditten och Dattens dyna i rött Marimekko tyg
    Rött Bugaboo-parasol

Tror ni det röda på Skip Hop-lappen, parasollet och dynan matchar?

• Caeruleus
    julmusten skrev 2008-07-25 20:40:13 följande:
    Jag tror att Skip-Hop lappen skar sig jag!! Sorry, men jag var bara tvungen. Det ar fint om det inte supermatchar tycker jag. Alltsa, det ar fint om det ar flera olika nyanser av samma farg.
    Haha...visst är jag fånig .....jag älskar att supermatcha!
    Det är inte någon katastrof om Skip Hop lappen inte matchar helt. Viktigast är att parasollet och marimekko-tyget funkar.

Någon som har sett den kombon live?
  • Caeruleus
    Emmsan skrev 2008-07-25 20:43:53 följande:
    det blir nog fint men marimekko går lite mr åt det rosa hållet;)
    Hmm det vore synd. Är du säker på att du inte har sett det tyget som heter "Hallon". Oxå ett rödaktigt tyg men med tanke på namnet något mer rosa...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14