• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stormis

Apropå tillsägningen i bildtråden:
    Det ställs ju frågor om vart annat om bilderna i bildtråden (oftast vem som sytt/var man köper) och oftast svaras det på de frågorna. Ber om ursäkt att jag svarade på en fråga, men det kändes artigast att göra så. Att svara på fråga i bildtråden i denna tråd blir lite långsökt och att svara i gästbok/inbox tycker jag är trist eftersom andra då inte får ta del av svaret. Ville bara ursäkta mig eftersom det kändes som att Potatis skällde på mig med tummen ner, versaler, fet understruken kursiv text och ledsen smiley...

• oOrosamarängerOo

Har köpt en travelbag (bee) som ligger och väntar på¨posten, nån som har en och har koll på hur stor den är? Väger ju inte så mycket men måtten, får man hem den själv släpandes på barnvagn? Antar att den ligger i kartong.

• Fröken Småland
    Stormis skrev 2008-06-13 10:04:17 följande:
    Apropå tillsägningen i bildtråden:Det ställs ju frågor om vart annat om bilderna i bildtråden (oftast vem som sytt/var man köper) och oftast svaras det på de frågorna. Ber om ursäkt att jag svarade på en fråga, men det kändes artigast att göra så. Att svara på fråga i bildtråden i denna tråd blir lite långsökt och att svara i gästbok/inbox tycker jag är trist eftersom andra då inte får ta del av svaret. Ville bara ursäkta mig eftersom det kändes som att Potatis skällde på mig med tummen ner, versaler, fet understruken kursiv text och ledsen smiley...
    Jag håller med, det känns taskigt att inte svara i bildtråden, men jag brukar låta bli ändå... Jag tänker mig att den som ställt frågan och aldrig får svar börjar fundera på varför och sen själv knäcker gåtan . Potatis menade säkert inget illa, det kan ju se så mycket värre ut i skriven text när man inte ser det snälla ansiktet bakom... Eller så blev hon tok-besviken när hon såg att det var nytt inlägg men inte någon ny bild på en nystylad bugga .
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2008-06-13 10:04:17 följande:
    Apropå tillsägningen i bildtråden:Det ställs ju frågor om vart annat om bilderna i bildtråden (oftast vem som sytt/var man köper) och oftast svaras det på de frågorna. Ber om ursäkt att jag svarade på en fråga, men det kändes artigast att göra så. Att svara på fråga i bildtråden i denna tråd blir lite långsökt och att svara i gästbok/inbox tycker jag är trist eftersom andra då inte får ta del av svaret. Ville bara ursäkta mig eftersom det kändes som att Potatis skällde på mig med tummen ner, versaler, fet understruken kursiv text och ledsen smiley...
    javisst men man kanske kan svara i gästboken?
  • Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2008-06-13 10:13:55 följande:
    Har köpt en travelbag (bee) som ligger och väntar på¨posten, nån som har en och har koll på hur stor den är? Väger ju inte så mycket men måtten, får man hem den själv släpandes på barnvagn? Antar att den ligger i kartong.
    Är det den nya modellen med hjul? För i så fall kan du väl bara packa upp den och dra den efter dig på vägen hem? Måtten kan väl förresten inte vara så mycket större än en välpackad Bugga, dvs du kan ta den i fickan .
  • Fröken Småland
    SmillaMilla skrev 2008-06-13 10:45:41 följande:
    javisst men man kanske kan svara i gästboken?
    Ja, fast då är ju risken att någon annan vänlig själ går in och fortsätter tipsa och svara. Och så blir det en babbeltråd det också till slut. Men tänk inte mer på det nu, sådär skriver vi hela tiden när någon svävar ut i bildtråden .
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-06-13 10:45:54 följande:
    Är det den nya modellen med hjul? För i så fall kan du väl bara packa upp den och dra den efter dig på vägen hem? Måtten kan väl förresten inte vara så mycket större än en välpackad Bugga, dvs du kan ta den i fickan .
    Är till bee, så finns väl bara en modell? Det va smart ju , så kan man ju göra Får packa upp den och dra hem den, kan ju tillomed lägga matkassen i
  • Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2008-06-13 10:48:41 följande:
    Är till bee, så finns väl bara en modell? Det va smart ju , så kan man ju göra Får packa upp den och dra hem den, kan ju tillomed lägga matkassen i
    Javisst, en lite modernare form av Dra-matenvagn
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-06-13 10:51:04 följande:
    Javisst, en lite modernare form av Dra-matenvagn
    Ja, hihihi  
  • Fröken Småland

Förresten, Stormis: Mitt i allt eländet glömdes ju det viktiga bort, nämligen din dyna. Galet snygg är den! *måste ta mig samman och fixa en själv*

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14