• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stormis

mamma2003 skrev 2008-06-13 10:58:35 följande:

Förresten, Stormis: Mitt i allt eländet glömdes ju det viktiga bort, nämligen din dyna. Galet snygg är den! *måste ta mig samman och fixa en själv*
    [/citat]
    Aj löv jo!

mallan brallan skrev 2008-06-13 12:01:24 följande:
    [citat]
    Stormis: vad har du använt för stoppning i din dyna?
    Hade först tänkt några lager fleece, har massor. Men sen upptäckte jag ett billigt IKEA-täcke som låg och skräpade. Dubbelt lager av det blev det. Typ som vadd på metervara.

Dis och Emmsan

Snurade bort vem som undrade, men tyg till "luckorna" i sommarsuffletter borde väl tyll funka bra till. Finns ju i olika maskstorlekar.
  • Stormis

Oops, belv visst 2 citat i ett. Man kan inte ha koll på allt... Men Mallan; du hittar dig nog där i va?

• Emmsan
    Stormis skrev 2008-06-13 15:13:48 följande:
    mamma2003 skrev 2008-06-13 10:58:35 följande: Hade först tänkt några lager fleece, har massor. Men sen upptäckte jag ett billigt IKEA-täcke som låg och skräpade. Dubbelt lager av det blev det. Typ som vadd på metervara.Dis och Emmsan Snurade bort vem som undrade, men tyg till "luckorna" i sommarsuffletter borde väl tyll funka bra till. Finns ju i olika maskstorlekar.
    smmaaaaart tackar
  • Inka

Äntligen har min bugga kommit!!! monterade den på 40 minuter, lätt som en plätt ju!
    Den är så schnygg helbrun med orange åkpåse.

• Bopsan

Om man vill kolla igenom hela bildtråden är det "jobbigt" med en massa text tycker jag. Ibland blir det bara 2-3 bilder på en hel sida.

En sak som jag tycker är bra är om den som lägger in bilden skriver vilket tyg och färg klädseln har och vilka tillbehör.

Och som mamma2003 skrev så tror man att det kommit in en ny bild fast någon bara skrivit ett inlägg.

• Bopsan

Mamma2003:

För ett tag sedan undrade du om priser på klädsel m.m. i bl.a. Tjeckien. Min mamma var i Prag nyss och fick i uppdrag att kolla upp detta. Priserna var dock detsamma som här. Kanske någon femtiolapp billigare.

• Bopsan

Fick min ju ju be between i veckan. Den var verkligen jättfin och känns lyxigare jämfört med min Skip hop. Bra med flera större fack. Den var dock mindre än jag tänkt mig, men jag vänjer mig nog. Hänger superbra på buggan.

• Fröken Småland
    Bopsan skrev 2008-06-13 16:45:24 följande:
    Mamma2003:För ett tag sedan undrade du om priser på klädsel m.m. i bl.a. Tjeckien. Min mamma var i Prag nyss och fick i uppdrag att kolla upp detta. Priserna var dock detsamma som här. Kanske någon femtiolapp billigare.
    Shit, vilket minne!!!! *hur impad som helst*

Nu har vi dock tänkt om och det blir istället Tyskland som resmål för semestern. Så jag får väl kolla vad som finns på tyska "Blocket" och sen åka åt det hållet .
  • kristinaa75

Blir bara galen ( måste få avregarea mig ngnstans) Har skickat vårt gamla chassi till BT och väntat en vecka på det nya. Min man är på posten nu för att hämta det, han ringde precis för att säga att paketet är skadat, chassit sticker ut ur kartongen och är repat.. Så nu får vi klara oss utan vagnen ett tag till, stora suckar..

• kristinaa75

Kommer inte in på babytraders sida, irriterande!! Ngn mer som har problem med det?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14