• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • ms1

Har precis fått min nya bugga o har börjat fundera lite på det här med solskydd. Nåt måste man ju ha nu när det är sommar men vad är egentligen bäst, solskydddsöverdraget eller parasollet? Nån som kan förklara vad för- och nackdelarna med båda är?

tack!!

• mallan brallan

Stormis: vad har du använt för stoppning i din dyna?

• Finessan

Är det någon som vet vart jag kan få tag på en adapter till Akta Graco? Har ringt runt lite och ingen verkar ha på lager. Ledsen

Än har den feta damen inte sjungit
  • Ms Kanga
    Finessan skrev 2008-06-13 13:23:20 följande:
    Är det någon som vet vart jag kan få tag på en adapter till Akta Graco? Har ringt runt lite och ingen verkar ha på lager.
    pröva kidzshoppen, toddler eller 1klass
  • Finessan
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-13 13:32:47 följande:
    pröva kidzshoppen, toddler eller 1klass
    Tack.
    Än har den feta damen inte sjungit
  • Mstery

hallelulja nu är min sufflett ståbräda osv här

• Mstery

nån som har en tiny tot och kan förklara vad man ska ha den lilla skruven till man fick med? det står skruva fast men i vilket hål då undrar jag

• Fröken Småland
    Mstery skrev 2008-06-13 14:25:38 följande:
    nån som har en tiny tot och kan förklara vad man ska ha den lilla skruven till man fick med? det står skruva fast men i vilket hål då undrar jag
    Det fattade jag aldrig heller. Men jag använde den även fast den satt lite löst, det gick bra.
  • Dis

Jag tycker det känns lite fånigt att det inte "accepteras" att det skrivs lite i bildtråden, lite alltså..börjar det spåra ut helt kan jag förstå det bättre. Men det är jag det.

Stormis skrev 2008-06-13 10:04:17 följande:
    Apropå tillsägningen i bildtråden:Det ställs ju frågor om vart annat om bilderna i bildtråden (oftast vem som sytt/var man köper) och oftast svaras det på de frågorna. Ber om ursäkt att jag svarade på en fråga, men det kändes artigast att göra så. Att svara på fråga i bildtråden i denna tråd blir lite långsökt och att svara i gästbok/inbox tycker jag är trist eftersom andra då inte får ta del av svaret. Ville bara ursäkta mig eftersom det kändes som att Potatis skällde på mig med tummen ner, versaler, fet understruken kursiv text och ledsen smiley...
  • Emmsan
    Dis skrev 2008-06-13 14:30:06 följande:
    Jag tycker det känns lite fånigt att det inte "accepteras" att det skrivs lite i bildtråden, lite alltså..börjar det spåra ut helt kan jag förstå det bättre. Men det är jag det.
    o lägger jag in nåt VILL jag ha kommentarer hahahahahah nä men varför inte öppna en tråd till då?!?! vet att vi hade innan "pimp my bugga" ;) där kunde man snacka tyger ge tips,råd o annat jag menar då lägger man in bilderallt man sytt själv i den o där kan man kommentera o sen kan i ju lägga in färdiga  alster i bildtråden? blir det för jobbigt eller?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14