• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara

Stämmer det att svarta gecko slutats tillverkas så att det inte ens går att få tag i klädseln som reservdel? Det sa de på NK till min vännina som tvättat sönder sin klädsel i tvättmaskinen på 30 grader

• thj
    modestyclara skrev 2008-06-13 18:04:00 följande:
    Stämmer det att svarta gecko slutats tillverkas så att det inte ens går att få tag i klädseln som reservdel? Det sa de på NK till min vännina som tvättat sönder sin klädsel i tvättmaskinen på 30 grader
    Det finns att få tag på än
    Kram
  • Mstery

modestyclara

det var väll först om 2 år det inte skulle gå att köpa och sen var det nånting med 2012 också.. det står på bugaboos hemsida

• ms1

Ingen som har några åsikter om solskydd resp parasoll till cameleon? Vilket är bäst o varför?

• Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-13 18:04:00 följande:
    Jag har en ny klädsel som väntar på mig på macken.......
  • Bina

Hej tjejer... en fråga... har Bugaboos åkpåse ändrat utförande så alla nya har selhål mitt i ryggen, lodräta för axelbanden och har en annorlunda "form"? Anledningen till att jag frågar är att jag har fått en påstådd vanlig påse men som är helt olik de tre tidigare jag haft. Jag tror jag fått en Beepåse eller något amerikanskt möjligen..

• modestyclara
    Fica skrev 2008-06-11 14:59:28 följande:
    Svar på #761Har ingen aning om hur man lägger in bilder i tråden så jag har lagt upp en bild i mitt galleri istället.Mitt chassi kommer från babytrader men på order från Bugaboo tydligen.
    Tack snälla. Det är popnitar ser det ut som...istället för de där elädiga skruvarna som bara lossnade...
  • jule
    Bina skrev 2008-06-13 19:51:42 följande:
    Hej tjejer... en fråga... har Bugaboos åkpåse ändrat utförande så alla nya har selhål mitt i ryggen, lodräta för axelbanden och har en annorlunda "form"? Anledningen till att jag frågar är att jag har fått en påstådd vanlig påse men som är helt olik de tre tidigare jag haft. Jag tror jag fått en Beepåse eller något amerikanskt möjligen..
    tror oxå du fått en bee påse... vart har du beställt ifrån?
  • Kajsan
    Bina skrev 2008-06-13 19:51:42 följande:
    Foto tack
  • Mael
    ms1 skrev 2008-06-13 19:23:14 följande:
    Ingen som har några åsikter om solskydd resp parasoll till cameleon? Vilket är bäst o varför?
    Vet inte om jag har en åsikt. Använder båda. Parasollet för att undvika att lilltjejen får sol i ögonen när jag är ute och promenerar. UV-skyddet som komplement för resten av kroppen om inte parasollet täcker allt om hon är barbent till exempel eller om jag går/står åt ett håll så sufletten skyddar ansiktet så parasollet bara blir ivägen.

Någon skrev om att använda tyll som sommarsuflett hål. Det bör väl funka ur genomströmningssynpunkt och för att få rätt utseende, men tänk på att man inte har något UV-skydd då... Jag skulle tycka det var svårt att undvika att få in sol i ansiktet...

Det gick för övrigt rätt bra med min guldbrokad igår. Behöver göra lite justeringar bara - och köpa kantband och resår. Ska passa på att köpa något "riktigt" tyg också så ska verkstan snart vara igång på allvar
    - The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14