• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    trebarnsliv skrev 2008-06-04 20:03:09 följande:
    Jag startade min tråd igår, men det har ingen betydelse alltså. Jag har dessutom lagt till den kommentaren som var så viktig för Kajsan att ha med trots att knappt NÅN läser TS. Dagligen får vi hänvisa till TS.
    Nej, men sluta tjafsa nu!!!!!!!
    Nu blev det denna tråd då moderator stängde den andra, och jag tror INTE hon "valde" tråd.

Nu är vi här och pratar BUGABOO
  • Azel
    loveliva skrev 2008-06-04 20:00:49 följande:
    Men farligt att man ALDRIG är nöjd
    Jo tack, har massor med andra klädslar haha och så "onöjd" att jag skaffade en Bee oxå bara för att ha haha.
  • loveliva
    Azel skrev 2008-06-04 20:08:17 följande:
    Jo tack, har massor med andra klädslar haha och så "onöjd" att jag skaffade en Bee oxå bara för att ha haha.
    Jag vill också ha en bee Cool Att jag har en UJ och några andra vagnar spelar ingen roll, jag SKA HA en bee nån gång
  • Mael
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-04 20:07:18 följande:
    Jag känner mig som rookie som bara har 4 sufletter o 2 toppklädslar
    Jag har än så länge bara tre sufletter (varav två i samma färg, en sommar) och två toppklädslar... men nu ska det bli ändring. Det tråkiga är att min man är lite konservativ och inte riktigt vill att ja blandar färger. Jag får gärna ha många klädslar med det "får inte bli stökigt". Han tycker min nuvarande kombo med grå bas, offwhite sittdel och rosa sommarsuflett är på gränsen... ojojoj
    Weklund skrev 2008-06-04 20:03:49 följande:
    ska lägga in ikväll när vi varvat ner här, nyss lagt mini & tänkte  ta & plocka undan ute medans de är skönt. Men de kommer :)
    Ingen brådska för min skull
    - The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • Emmsan

tjoooohoooo alla gnällspikar min bugga "gnäller" fortfarande o jag orkar inte äns smörja den hmm får be sambon snart kan ju inte gå runt o gnissla ;)
    eller va inte detta bugga tråden?? *kliar* mej i huvudet efter ngr sidors läsning

• jompa
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-04 20:07:18 följande:
    Jag känner mig som rookie som bara har 4 sufletter o 2 toppklädslar
    Eh vad är då jag

Har bara en uppsättning bas tyg och en uppsättning topptyg, ingen sommarsuflett, inget parasoll och ingen mugghållare.

Dålig buggaägare jag är
  • leson76

puffar för min tidigare fråga, med lite tur har det kommit in någon som kan svara:

Kan inte använda Skip Hop Dash när storebror står på ståbrädan.
    Funderar på att byta till Skip Hop Pronto eller saddlebag. Någon som testat?
    Har själv inte sett dem i verkligheten.

• Senap
    jompa skrev 2008-06-04 20:15:38 följande:
    Eh vad är då jag Har bara en uppsättning bas tyg och en uppsättning topptyg, ingen sommarsuflett, inget parasoll och ingen mugghållare.Dålig buggaägare jag är
    *sänder över en sufflet som bistånd*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • jompa
    Shoegirl skrev 2008-06-04 20:16:32 följande:
    *sänder över en sufflet som bistånd*

Jag måste ta tag i det där, jag vet
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14