• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Amanda

Kan man ha gul fleece sommarsufflett till brunbas och sandfleecetopp (eller klarblå canvastopp)?

Eller skär det sig?

• ewamarie
    loveliva skrev 2008-06-04 21:26:07 följande:
    Håller med, han har VÄLDIGT FEL!!!! Buggavagnarna behöver massvis med klädslar!!!!!!
    Ja, är det inte så. Och idag när jag satte Mira i vagnen (denimbas och rosa fleecetopp), efter att hon gått bredvid i ca en halvtimma, så sa hon flera gånger att den var jättevarm. Kände då på sitsen och den var verkligen varm.

Bebisen kommer ju när som helst och då skall vi byta til liggdelen men nu undrar jag om det inte då blir VÄÄÄÄLDIGT varmt med denimbas??? Är Sand den ljusaste basen? Kanske skall köpa en sand liggdel???

Vad tror ni? kommer det att bli varmt med denimliggdel nu på sommaren???
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • thj
    Amanda skrev 2008-06-04 21:32:39 följande:
    Kan man ha gul fleece sommarsufflett till brunbas och sandfleecetopp (eller klarblå canvastopp)?Eller skär det sig?
    Den bruna basen är fin till gula toppen
    kramizz
  • Fröken Småland
    Amanda skrev 2008-06-04 21:32:39 följande:
    Kan man ha gul fleece sommarsufflett till brunbas och sandfleecetopp (eller klarblå canvastopp)?Eller skär det sig?
    Skär sig gör det ju bara i betraktarens öga. Vad tycker du? Du vill gärna blanda tre färger eller? För du vet annars att man inte behöver använda sittdelstoppen? Du kan ju t ex ha helbrun bas med gul sommarsufflett, låter ju kanon!
  • Kajsan
    ewamarie skrev 2008-06-04 21:33:26 följande:
    Vad tror ni? kommer det att bli varmt med denimliggdel nu på sommaren???
    Jag tror inte det spelar nån roll, bara man tar av locket och klär barnet svalt.
    Idag satt min dotter i frottekläning bara i skuggan, då kom det en mamma med stor svart varm emmaljunga, nerbäddad bäbis i tjock vinteråkpåse och svart mössa!
  • Inka

Hej!
    Nu är det dax för mig att beställa bugga från babytrader, har äntligen bestämt mig för en helbrun med offwhite parasoll och vad händer? Helbrun finns inte i lager
    Någon som har koll på när dom kommer in igen? Skulle även kunna tänka mig brun bas/offwhite top...men hittar inte det heller??
    /Anna

• Amanda
    mamma2003 skrev 2008-06-04 21:36:16 följande:
    Skär sig gör det ju bara i betraktarens öga. Vad tycker du? Du vill gärna blanda tre färger eller? För du vet annars att man inte behöver använda sittdelstoppen? Du kan ju t ex ha helbrun bas med gul sommarsufflett, låter ju kanon!
    Tack mamma2003 och thj för Era svar!

Jo alltså jag gillar ju färger och vill gärna ha på sittdelstoppen (lätt att ta av och tvätta också ).

Men det är alldeles sant, gult och brunt är ju jätte fint ihop

Usch vad jag har svårt att bestämma mig...

Vet man när i Juli de nya färgerna på sommarsufflett kommer?
    Början eller slutet av Juli?
  • Ullis B
    Kajsan skrev 2008-06-04 21:04:51 följande:
    Ullis B skrev 2008-06-04 21:02:54 följande:
    Tryck på den runda med ljusblått i i inlägget.
    tack så mycket, teknikens under, hi hi
  • Kajsan

Jag gjorde dubbelvagn av buggan idag
    Stora tjejen var dyblöt efter bad på dagis, trött och ledsen, och jag hade inte ståbrädan med mig.
    Då fick hon ligga i sittdelen med bäbisen i famnen lutandes på hennes axel.
    Har aldrig sett storasyster så stolt, tog hand om bäbis alldeles själv.
    Och det funkade jättebra hela vägen hem.

• Ullis B
    moonie skrev 2008-06-04 21:42:40 följande:
    Hej!Nu är det dax för mig att beställa bugga från babytrader, har äntligen bestämt mig för en helbrun med offwhite parasoll och vad händer? Helbrun finns inte i lager Någon som har koll på när dom kommer in igen? Skulle även kunna tänka mig brun bas/offwhite top...men hittar inte det heller??/Anna
    Det beställde jag från BT alldeles nyss, dvs brun bas och offwhite top i canvas, supernöjd. Du får titta nogrannare på alla expempel, lycka till
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14