• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    ewamarie skrev 2008-06-04 21:33:26 följande:
    Ja, är det inte så. Och idag när jag satte Mira i vagnen (denimbas och rosa fleecetopp), efter att hon gått bredvid i ca en halvtimma, så sa hon flera gånger att den var jättevarm. Kände då på sitsen och den var verkligen varm.Bebisen kommer ju när som helst och då skall vi byta til liggdelen men nu undrar jag om det inte då blir VÄÄÄÄLDIGT varmt med denimbas??? Är Sand den ljusaste basen? Kanske skall köpa en sand liggdel???Vad tror ni? kommer det att bli varmt med denimliggdel nu på sommaren???
    Jag har den grå liggdelen nu, inte varmare än någon annan färg tror jag, och svart sommarsuflett, och bebben var sval och go hela tiden hon låg i buggan
    Kajsan skrev 2008-06-04 21:48:47 följande:
    Jag gjorde dubbelvagn av buggan idag Stora tjejen var dyblöt efter bad på dagis, trött och ledsen, och jag hade inte ståbrädan med mig.Då fick hon ligga i sittdelen med bäbisen i famnen lutandes på hennes axel.Har aldrig sett storasyster så stolt, tog hand om bäbis alldeles själv.Och det funkade jättebra hela vägen hem.
    Smart! kanske jag ska prova nån dag
  • Ullis B

tittade på babytrader och varianten brun bas och offwhite canvas finns på första sidan när man valt bugaboo på startsidan.

• Acke
    Shoegirl skrev 2008-06-04 19:46:03 följande:
    *stormar in i den officiella tråden*Jag har förövrigt 2 parasoll, 2 åkpåsar, 4 klädslar samt ett antal egensydda suffletter och sittdelar och använder inte vagnen då sonen är 2½ år och knappt åker vagn.
    Ojdå...jag som bara har en uppsättning av klädsel,parasoll och åkpåse. I och försig inte börjat använda vagnen...Bebis på G när som helst. Hojta till om du vill sälja nå't vidare...det lät ju intressant!
  • J0linesMamma

Men nu blir man sugen att sy något eget till vagnen. Jag som inte ens kan sy. hur ska det gå haha!

• Inka

Ullis B skrev 2008-06-04 21:52:08 följande:

Det beställde jag från BT alldeles nyss, dvs brun bas och offwhite top i canvas, supernöjd. Du får titta nogrannare på alla expempel, lycka till
    [/citat]

Ullis B skrev 2008-06-04 21:59:50 följande:
    [citat]
    tittade på babytrader och varianten brun bas och offwhite canvas finns på första sidan när man valt bugaboo på startsidan.
    Ojdå! Får gnugga ögonen lite Min kille bryr sig inte mkt om vagn/färg men föredrar helbrunt...men jag tar en med offwhite top om det finns! Orkar inte vänta tills helbrunt kommer in.
    Tack
  • Bopsan

moonie:

De har inga bruna baser på lager.
    Kan levereras först om ca 5-6 v. Jättetråkigt!!!!!

Snyggt färgval med brun/offwhite:)

• Inka

Men nu kanske jag har missuppfattat nåt, när jag trycker på moore information knappen står det "product not in stock" på de flesta och contact us about delivery. Stog det så när du beställde också?
    Ullis B skrev 2008-06-04 21:59:50 följande:

• Inka
    Bopsan skrev 2008-06-04 22:26:50 följande:
    moonie:De har inga bruna baser på lager. Kan levereras först om ca 5-6 v. Jättetråkigt!!!!!Snyggt färgval med brun/offwhite:)
    Å nej! Men jag har ju inte bf förrän slutet på augusti så jag skulle ju kunna vänta! Tråkigt bara!
  • Bopsan

Beställde en Ju ju be between idag från My little star.
    Köpte oxå den lilla kylväskan som hör till.

Ni som har denna skötväska, vad tycker ni om den? Hänger den bra på buggan?

• Ullis B
    moonie skrev 2008-06-04 22:27:26 följande:
    Men nu kanske jag har missuppfattat nåt, när jag trycker på moore information knappen står det "product not in stock" på de flesta och contact us about delivery. Stog det så när du beställde också?Ullis B skrev 2008-06-04 21:59:50 följande:
    Nej, den fanns inne. Var två veckor sedan. Fick min vagn levererad efter 7 dagar. Ånda hem till dörren. Måste tagit slut nu då?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14