• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • änglamamma

men herregud vilken nivå vi har härinne då?!?!?.... som nån sa tidigare... kan vi snacka barnvagn nu?!?...*L*

ja jag skulle verkligen behöva ett parasoll.. har bara ett "vanligt" ett ej bb.... o det glider ju bara hela tiden... men fungerar i nödfall... men blir lite snål när d kostar nästan 400:- d e ju hutlöst d...när ett vanligt kostar 100:-... jaja får väl bli i framtiden... skulle vilja ha en annan sommarsuffla med... har ju nu min rosa canvas topp o suffla... o har bara en "gammal" orange sommarsuffla...o sen e inge snygg nu ju... nån som vill dela med sig hihihi...
    får tänka på färgen...

förhoppningsvis snart så kommer orken att sy en suflett... men fick inte till mönstret första ggn.-.. men det var nån här inne som vela dela med sig av suflett o dyn mönster va???

ha en fiiin kväll..

• Fröken Småland
    Trojka skrev 2008-06-04 19:46:32 följande:
    Nåja, skriver väl här istället då. mamma2003: Vart bor du?  -planerar en nattlig räd för att befria några BBklädslar-
    *låser in mina åtta åkpåsar i vapenskåpet*
  • ewamarie

Jag vill ha en gul sommarsuflett. Eller rättare sagt; Jag vill ha ett helt gult topset OCH en gul sommarsuffla!!!!
    Min sambo tycker att det är TOTALT ONÖDIGT. Vi har redan två topptyg rosa och denim och två bastyg (fulla set med ligg- och sittdel) rött och denim och de räcker säger han. Men inte har han väl rätt???
    Är det inte så att ett gult set är precis vad vagnen behöver???

Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • thj
    änglamamma skrev 2008-06-04 21:04:57 följande:
    men herregud vilken nivå vi har härinne då?!?!?.... som nån sa tidigare... kan vi snacka barnvagn nu?!?...*L*ja jag skulle verkligen behöva ett parasoll.. har bara ett "vanligt" ett ej bb.... o det glider ju bara hela tiden... men fungerar i nödfall... men blir lite snål när d kostar nästan 400:- d e ju hutlöst d...när ett vanligt kostar 100:-... jaja får väl bli i framtiden... skulle vilja ha en annan sommarsuffla med... har ju nu min rosa canvas topp o suffla... o har bara en "gammal" orange sommarsuffla...o sen e inge snygg nu ju... nån som vill dela med sig hihihi...får tänka på färgen...förhoppningsvis snart så kommer orken att sy en suflett... men fick inte till mönstret första ggn.-.. men det var nån här inne som vela dela med sig av suflett o dyn mönster va???ha en fiiin kväll..
    Har du rosa topp så är ju brunt parasoll snyggt
    Kramizz
  • Fröken Småland
    ewamarie skrev 2008-06-04 21:14:05 följande:
    Jag vill ha en gul sommarsuflett. Eller rättare sagt; Jag vill ha ett helt gult topset OCH en gul sommarsuffla!!!!Min sambo tycker att det är TOTALT ONÖDIGT. Vi har redan två topptyg rosa och denim och två bastyg (fulla set med ligg- och sittdel) rött och denim och de räcker säger han. Men inte har han väl rätt??? Är det inte så att ett gult set är precis vad vagnen behöver???
    Han har helt fel! Lyssna inte mer på honom, lämna honom eventuellt om han inte skärper till sig omedelbart. Ett gult toppset borde varje Bugaboo med självaktning ha. Minst ett.
  • myHappiness

Nu beordrar jag alla som sitter och håller på basklädslar och toppar och tillbehör som ni inte använder, att lägga ut dem här på köp o sälj!!!!

Jag som många andra har bara en uppsättning. Dela med er tjejer!

• Kajsan

Satan i gatan! Jag har glömt det VIKTIGASTE!
    Jag har ju fått hem Bugaboofilten idag!
    Ska ta kort när jag kunnat ta bort den sovande bäbisen från knät

• thj
    myHappiness skrev 2008-06-04 21:19:10 följande:
    Nu beordrar jag alla som sitter och håller på basklädslar och toppar och tillbehör som ni inte använder, att lägga ut dem här på köp o sälj!!!!Jag som många andra har bara en uppsättning. Dela med er tjejer!
    Vilka färger ligger höst på listan då
    Kramizz
  • myHappiness
    thj skrev 2008-06-04 21:20:47 följande:
    Vilka färger ligger höst på listan dåKramizz
    Brun eller sand bas. Eller denim bas med sand canvas topp. Hmmm, gillar denim toppen som jag nu har, vill nog kunna byta bas hellre än topp...
  • loveliva
    ewamarie skrev 2008-06-04 21:14:05 följande:
    Jag vill ha en gul sommarsuflett. Eller rättare sagt; Jag vill ha ett helt gult topset OCH en gul sommarsuffla!!!!Min sambo tycker att det är TOTALT ONÖDIGT. Vi har redan två topptyg rosa och denim och två bastyg (fulla set med ligg- och sittdel) rött och denim och de räcker säger han. Men inte har han väl rätt??? Är det inte så att ett gult set är precis vad vagnen behöver???
    Håller med, han har VÄLDIGT FEL!!!! Buggavagnarna behöver massvis med klädslar!!!!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14