• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    leson76 skrev 2008-06-04 20:15:56 följande:
    puffar för min tidigare fråga, med lite tur har det kommit in någon som kan svara:Kan inte använda Skip Hop Dash när storebror står på ståbrädan. Funderar på att byta till Skip Hop Pronto eller saddlebag. Någon som testat? Har själv inte sett dem i verkligheten.
    Har inte testat så jag vet tyvärr inte....
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-06-04 20:15:38 följande:
    Eh vad är då jag Har bara en uppsättning bas tyg och en uppsättning topptyg, ingen sommarsuflett, inget parasoll och ingen mugghållare.Dålig buggaägare jag är
    jaha då är vi två men jag har iofs ett uv skydd det har inte du ;) men du ska se att vi kommer ikapp galningarna sen
  • mrsjling

Jag har sett en som hade saddlebag och det funkade super. Hon har haft den både bak (vid ståbrädan) på ramen och på sidan. Barnet kunde stå på ståbrädan utan problem.
    Själv kör jag med en pronto i varukorgen och min handväska hängandes i bromsen.

leson76 skrev 2008-06-04 20:15:56 följande:
    puffar för min tidigare fråga, med lite tur har det kommit in någon som kan svara:Kan inte använda Skip Hop Dash när storebror står på ståbrädan. Funderar på att byta till Skip Hop Pronto eller saddlebag. Någon som testat? Har själv inte sett dem i verkligheten.
  • Azel
    loveliva skrev 2008-06-04 20:10:19 följande:
    Jag vill också ha en bee  Att jag har en UJ och några andra vagnar spelar ingen roll, jag SKA HA en bee nån gång
    Haha, jo då, känner igen det oxå. Jag bara sa till mannen att vi behöver den, att vi har oxå vagnar som du skiter jag i. Haha
    Det kanske är sant att vi bugga ägare är värst
  • bakabakalitenkaka
    jompa skrev 2008-06-04 20:15:38 följande:
    Eh vad är då jag Har bara en uppsättning bas tyg och en uppsättning topptyg, ingen sommarsuflett, inget parasoll och ingen mugghållare.Dålig buggaägare jag är
    Å parasoll o mugghållare ska jag införskaffa till sommaren
    ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-06-04 20:18:53 följande:
    jaha då är vi två men jag har iofs ett uv skydd det har inte du ;) men du ska se att vi kommer ikapp galningarna sen
    Ja, skärp er nu! Kööööööööööp klädslar, parasoll, mugghållare, ståbräda m.m.m.m.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-06-04 20:25:06 följande:
    Ja, skärp er nu! Kööööööööööp klädslar, parasoll, mugghållare, ståbräda m.m.m.m.
    Jag ska, när jag beställer vår Bee kommer det med lite parasoll och mugghållare oxå.
  • leson76
    Emmsan skrev 2008-06-04 20:18:53 följande:
    mrsjling skrev 2008-06-04 20:18:55 följande:
    Jag har sett en som hade saddlebag och det funkade super. Hon har haft den både bak (vid ståbrädan) på ramen och på sidan. Barnet kunde stå på ståbrädan utan problem. Själv kör jag med en pronto i varukorgen och min handväska hängandes i bromsen.
    Stort tack!!
  • loveliva
    mrsjling skrev 2008-06-04 20:18:55 följande:
    Jag har sett en som hade saddlebag och det funkade super. Hon har haft den både bak (vid ståbrädan) på ramen och på sidan. Barnet kunde stå på ståbrädan utan problem. Själv kör jag med en pronto i varukorgen och min handväska hängandes i bromsen.
    Ja handbromsen är perfekt att hänga shoppingkassar på också
  • mrsjling

Japp, me löv handbromsen!

loveliva skrev 2008-06-04 20:27:59 följande:
    Ja handbromsen är perfekt att hänga shoppingkassar på också
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14