• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Inka

Ullis B skrev 2008-06-04 22:36:08 följande:

Nej, den fanns inne. Var två veckor sedan. Fick min vagn levererad efter 7 dagar. Ånda hem till dörren. Måste tagit slut nu då?
    Ja, verkar har tagit slut nyligen! Vilken tur att du hann få din Hur känns offwhite topen? Blir den lätt smutsig och hur blir ljuset för bebisen? inte för ljust i liggdelen väl?
    Så himla snygg kombo!
  • oOrosamarängerOo
    Bopsan skrev 2008-06-04 22:30:42 följande:
    Beställde en Ju ju be between idag från My little star. Köpte oxå den lilla kylväskan som hör till. Ni som har denna skötväska, vad tycker ni om den? Hänger den bra på buggan?
    Beställde oxå en between förra veckan, fast från ett annat ställe då det va erbjudande på den, tog oxå den lilla väskan till oxå, bemine.
    Tror den sitter jättebra på buggen, har sett beallen och den sitter ju bra
  • Bopsan

Vart beställde du ifrån och vilken färg?

Behöver man bagclips tro?

• Dis

Någon som vill hjälpa mig att lägga ut 2 bilder i bildtråden? Finns i mitt galleri.

• Fröken Småland
    Dis skrev 2008-06-05 08:57:51 följande:
    Någon som vill hjälpa mig att lägga ut 2 bilder i bildtråden? Finns i mitt galleri.
    Vilka fina bilder! Har du varit hos en fotograf eller? Det borde man ju faktiskt göra, fixa en fin bildserie med Buggan. De blir gamla så fort .
  • Dis

vi var hos fotografen i sön, självklart blev det några bilder i fina vagnen :) Tyvärr var det i slutet på fotograferingen och Vincent var ordentligt trött..annars hade det blivit fler.

mamma2003 skrev 2008-06-05 09:32:58 följande:
    Vilka fina bilder! Har du varit hos en fotograf eller? Det borde man ju faktiskt göra, fixa en fin bildserie med Buggan. De blir gamla så fort .
  • Emmsan
    Dis skrev 2008-06-05 09:38:11 följande:
    vi var hos fotografen i sön, självklart blev det några bilder i fina vagnen :) Tyvärr var det i slutet på fotograferingen och Vincent var ordentligt trött..annars hade det blivit fler.
    vaa cooolt tror jag ska boka tid för bara buggan utan barn i
  • Emmsan

hörrni jag skulle ju sy en suflett.hmmm o nu har jag äntligen hittat katvig tyget i brunt.. men grrr jag snålar det går ju på över 400 o sen klippa sönder det.. hhmmm hjälp vad hade ni gjort?? ;)

• Emmsan
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-05 09:46:05 följande:
    Visst fanns det några andra dynor än Dittens som passade i Buggan ?
    oths passar säkert samma mönster nästan
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14