• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mallan brallan

thj: suck, varför ska allt ta så lång tid? Jag vill ju ha min hybrid klar igår helst.
    Man kanske ska åka ner till Nederländerna å hämta grejerna istället!
    Nån annan som vill att jag ska ta med er några långsamma efterlängtade beställningar?

• thj
    mallan brallan skrev 2008-06-19 21:35:17 följande:
    thj: suck, varför ska allt ta så lång tid? Jag vill ju ha min hybrid klar igår helst.Man kanske ska åka ner till Nederländerna å hämta grejerna istället!Nån annan som vill att jag ska ta med er några långsamma efterlängtade beställningar?
    Jag vet,men tyvärr
    Bugaboo har alltid minst 5v lev på alla ordrar(minst 5v)

kramizz
  • Tullemi

Nu snokar jag efter tips igen. Som nybliven Bee-fan (och ägare) så är jag nyfiken på var man kan beställa lull-lull till vagnen? Mallan Brallan verkar ju veta allt.......

• mamma på vift

thj: har ni sittdelsbas och varukorg i denim hemma? är lite sugen på att beställa det

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • thj
    mamma på vift skrev 2008-06-19 21:50:03 följande:
    thj: har ni sittdelsbas och varukorg i denim hemma? är lite sugen på att beställa det
    finns i lager
  • Nilo

gokväll alla glada i stugorna,

har blivit mkt inspirerad av bildtråden där alla flitiga syr massa eget. tänkte bara kolla om det finns en "beskrivning" till hur man syr en egen suflett (har en cam).

trevlig midsommar!

• FL Lisa
    myHappiness skrev 2008-06-18 22:58:41 följande:
    Vad är det här???Det är ju löjligt, ser ut som en photoshoppad bild på bugaboo. Skrattretande.www.blocket.se/vi/16842551.htm
    Den här annonsen tog jag faktiskt och anmälde till blocket idag. Är ju massor som är skumt med den. Bilden är helt klart en redigerad bugaboo och mobilnumret som säljaren uppgett finns inte listat hos eniro och dessutom har han ute en annons till men där med ett annat mobilnummer som inte det heller finns listat. Och sen har han även angett Solna som bostadsort på den ena annonsen och Solentuna på den andra annonsen.
  • änglamamma

ja att d e så fattar jag.... men VAD/ VART skall dom användas???

modestyclara skrev 2008-06-19 20:35:52 följande:
    På mina trasor är det små vita etiketter där det står vilken som är till silikonen och vilken som är till fettet. Ljusblå till silikonen och mörklblå till fettet. Jag tror iofs inte det spelar någon roll...
  • Amanda

Nu är min Bugga såld så jag lämnar Er tråd.

Men jag kikar nog in ibland ändå

• Kajsan

Gud sicken snygg kombo jag har idag! Brun bas, brunt sittdelstyg och denim suflett med fitn denimväskan! Nu är jag midsommarpimpad.
    Dessutom är vagnen helt NY, I like

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14