• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina
    lindzay skrev 2008-06-19 20:15:20 följande:
    jag har också köpt en begagnad bugga på blocket tänkte köpa en du har köpt pratade med henne men köpte en annan är också en lycklig buggabo ägare nu :) fastfärgen ska bytas sen e det prefekt :)
    Jaha ...jag får gratulera dej till köpet...visst känns det kul att bli ägare till en *ny*vagn.Flört
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • mallan brallan

mamma2003: jäklar vad noga du läser da...
    Jag gjorde ett snesteg, det får jag väl likagärna erkänna.
    Jag köpte en Stokke xplory i väntan på NM-buggan.
    Men eftersom fanskapet (läs silverbuggan) aldrig dök upp
    fick stokken bo kvar ett tag till.

• oOrosamarängerOo
    NovJenny skrev 2008-06-19 19:05:12 följande:
    Är detta också ett skämt eller är de på "riktigt"?
    Jag tror det rör sig om en o samma(flera) bedragare som sysselsätter sig med att shoppa ihop bilder på icke existerande bugabooliknande vagnar som de försöker kränga till godtrogna individer!
  • FridaLee
    Duntoffla skrev 2008-06-19 20:17:46 följande:
    Det står fortfarande kvar på deras hemsida så då gäller det ju.
    oho då är jag blind för jag tyckte mä att jag läste det häromdagen men nu så ser jag det inte, ska gå in igen å kolla då tack tack!
  • mallan brallan

thj: nu har jag lagt en beställning på en extra ram till camen å lite annat lull-lull.
    när trodde ni att den skulle komma in?

• Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-06-19 21:09:38 följande:
    mamma2003: jäklar vad noga du läser da...Jag gjorde ett snesteg, det får jag väl likagärna erkänna.Jag köpte en Stokke xplory i väntan på NM-buggan.Men eftersom fanskapet (läs silverbuggan) aldrig dök uppfick stokken bo kvar ett tag till.
    Men berätta för tusan! Ge oss ett utlåtande!
  • mallan brallan

mamma2003:
    hate to say it men det är en ruggig konkurrent till Buggan...
    Den är om möjligt ännu lättare att köra,
    både jag å monstret diggar att han sitter högt.
    (han sitter förövrigt i den hemma å leker å han är 13 mån)
    Varukorgen sväljer ännu mer än Buggans, den är nästintill briljant.
    Sen gillar jag att det är nät i sufletten så man kan vika bort tyget så det blir luftgenomströmning.
    Ställbart fotstöd å perfekt sittställning. Allt e liksom lagom bara.

Men fan va jag blir mobbad. Häromdan passerar ett gäng 3 åringar mig å då hör jag:
    "hihi, titta Emil konstig vagn!"
    Då är det illa.

• thj
    mallan brallan skrev 2008-06-19 21:15:17 följande:
    thj: nu har jag lagt en beställning på en extra ram till camen å lite annat lull-lull.när trodde ni att den skulle komma in?
    Vi väntar in nya ramar i slutet av juni de skeppas den 23juni till oss
    tack snälla du för du valde oss

Och jaa berätta om stokke är mega nyfiken jag

Kramizz
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-06-19 21:24:52 följande:
    mamma2003: hate to say it men det är en ruggig konkurrent till Buggan...Den är om möjligt ännu lättare att köra,både jag å monstret diggar att han sitter högt.(han sitter förövrigt i den hemma å leker å han är 13 mån)Varukorgen sväljer ännu mer än Buggans, den är nästintill briljant.Sen gillar jag att det är nät i sufletten så man kan vika bort tyget så det blir luftgenomströmning. Ställbart fotstöd å perfekt sittställning. Allt e liksom lagom bara.Men fan va jag blir mobbad. Häromdan passerar ett gäng 3 åringar mig å då hör jag:"hihi, titta Emil konstig vagn!"Då är det illa.
    *asgarv*

Min jobbarkompis kallade den för "det mobila fågelbadet". Det ligger något i det... Men jag tycker inte att Bugaboo är det minsta snygga alls heller. Men funktionen har jag inga klagomål på .
  • oOrosamarängerOo
    mallan brallan skrev 2008-06-19 21:24:52 följande:
    mamma2003: hate to say it men det är en ruggig konkurrent till Buggan...Den är om möjligt ännu lättare att köra,både jag å monstret diggar att han sitter högt.(han sitter förövrigt i den hemma å leker å han är 13 mån)Varukorgen sväljer ännu mer än Buggans, den är nästintill briljant.Sen gillar jag att det är nät i sufletten så man kan vika bort tyget så det blir luftgenomströmning. Ställbart fotstöd å perfekt sittställning. Allt e liksom lagom bara.Men fan va jag blir mobbad. Häromdan passerar ett gäng 3 åringar mig å då hör jag:"hihi, titta Emil konstig vagn!"Då är det illa.
    Lätt att köra Jag tyckte den va tungstyrd ala klumpbrioåttital, har kört den och skitsvår att svänga med barn i och man fick dra jättehårt i handtaget.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14