• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stormis
    Azel skrev 2008-06-18 22:48:25 följande:
    Håller med, man kan ju köa eller kunde förut iag en som passade andra vagnar som inte hade egna, kostade runt 100:-, testa den kanske?
    Finns det någon bumperbar som passar till Bee-ramen? Såg att Chicco hade en till liteway, har mailat 1klass.se om de veta tt de passar. Någon som annars vet nån som passar. Helst utan ratt...

Har mailat Bugaboo om ev planer på att ta fram någon, men de hade de inte.
  • änglamamma

fågar igen:

mirakeltrasorna som finns med i servicekittet,...
    vem används vart??... vad e d för speciellt med dom?
    hittar ingen info...

• SStina

Nu har jag hämtat hem Bugaboon från posten.....som jag köpt på Blocket....superroligt...ska ut och testköra den nu efter maten....den är ju begagnad men jag är glad ändå....har ju en ny UJ....Flört

Vagnen finns i mitt galleri....

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • oOrosamarängerOo

Snygg, ser ju inte ens ett dugg beggad ut 

• SStina
    SooJuicy skrev 2008-06-19 17:20:28 följande:
    Snygg, ser ju inte ens ett dugg beggad ut 
    Nej den faktiskt inte begagnad ut...toppklädseln och sittramen och punkteringsfria hjulen är 1 månad gamla....jag så glad över vagnenSkrattande
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • fröken ida

Idag hände det! Jag såg en Bugga med samma färgkombo som jag beställt. Attans! Jag som ville vara ensam om den färgerna i Linköping

Älskade Edvin
  • Tullemi
    mallan brallan skrev 2008-06-19 12:54:20 följande:
    mileas mamma: det där är dom beryktade "Ju Ju Be - Be Connected"!!170 spänn kostar dom å väl värda varenda öre!Jag använder dom på din Stokke oxå. (låtsas som att ni inte läste det där)
    Thanx thanx! Jag fattade ju aldrig det liksom . Nu ska det beställas clips...
  • Tullemi

Med risk för att verka tjatig om clipsen (JuJuBe - Be Connected). Är det nån som har en länk till någon som är återförsäljare av denna fiffiga produkt. Jag har sökt förgäves, så tacksam för svar .

• oOrosamarängerOo
    Tullemi skrev 2008-06-19 17:52:42 följande:
    Med risk för att verka tjatig om clipsen (JuJuBe - Be Connected). Är det nån som har en länk till någon som är återförsäljare av denna fiffiga produkt. Jag har sökt förgäves, så tacksam för svar .
    Säljs på flera ställen, bla här: http://www.mylittlestar.se/ de är jättebra!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14