• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • NovJenny
    myHappiness skrev 2008-06-19 18:59:27 följande:
    Kanska man ska prova denna o sälja buggisen???INTE!Men vad tycker ni?www.blocket.se/vi/16846350.htm
    Är detta också ett skämt eller är de på "riktigt"?
  • FridaLee

Hej hej! har babytrader alltid 50 euro i nykunds rabatt eller var det något tilfälligt??? någon som vet? Har hittat en ny cameleon på ebay usa men om jag åker på tull så skulle det bara bli ca 200:- billiagre än från bt med rabatten om den nu fortfarande gäller!?

• thj
    Trojka skrev 2008-06-19 18:57:05 följande:
    thj: Fick grejerna idag, tusen tack!
    Dt är vi som ska tacka dig
  • lindzay
    SStina skrev 2008-06-19 17:15:09 följande:
    Nu har jag hämtat hem Bugaboon från posten.....som jag köpt på Blocket....superroligt...ska ut och testköra den nu efter maten....den är ju begagnad men jag är glad ändå....har ju en ny UJ....Vagnen finns i mitt galleri....
    jag har också köpt en begagnad bugga på blocket tänkte köpa en du har köpt pratade med henne men köpte en annan är också en lycklig buggabo ägare nu :) fastfärgen ska bytas sen e det prefekt :)
  • Duntoffla
    FridaLee skrev 2008-06-19 19:25:48 följande:
    Hej hej! har babytrader alltid 50 euro i nykunds rabatt eller var det något tilfälligt??? någon som vet? Har hittat en ny cameleon på ebay usa men om jag åker på tull så skulle det bara bli ca 200:- billiagre än från bt med rabatten om den nu fortfarande gäller!?
    Det står fortfarande kvar på deras hemsida så då gäller det ju.
  • modestyclara
    änglamamma skrev 2008-06-19 14:26:54 följande:
    fågar igen:mirakeltrasorna som finns med i servicekittet,...vem används vart??... vad e d för speciellt med dom?hittar ingen info...
    På mina trasor är det små vita etiketter där det står vilken som är till silikonen och vilken som är till fettet. Ljusblå till silikonen och mörklblå till fettet. Jag tror iofs inte det spelar någon roll...
  • Linda Al
    myHappiness skrev 2008-06-19 18:59:27 följande:
    Kanska man ska prova denna o sälja buggisen???INTE!Men vad tycker ni?www.blocket.se/vi/16846350.htm
    Inte för att jag tänkte göra så...har ju redan en "riktig". Men undrar om bugaboos tyger funkar på kopians chassi...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14