• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    SmillaMilla skrev 2008-06-23 08:30:00 följande:
    För ett tag sedan frågade jag vad bugaboo själva säger om att ha skötväskan på styret. Finns det någon maxvikt där?Och finns det mufffar att beställa till en cam som är ett år gamal?
    Hej
    Bugaboo vill inte att man har skötväskan på handtaget alls
    men det har alla ändå

Muffar går att beställa

Kram
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 19:47:38 följande:
    Nämän...oxå hitta hit från UJ-tråden
    japp ska ha barn i nov så vi ska ha en bugga den här gången, du har både och va!?
  • SmillaMilla
    thj skrev 2008-06-23 08:38:43 följande:
    HejBugaboo vill inte att man har skötväskan på handtaget allsmen det har alla ändåMuffar går att beställaKram
    Aha det var det jag misstänkte. Typiskt. Så om handtaget pajar och man har haft skötväskan på så får man det inte på garantin?

Vad kostar muffarna?
  • Nicke Nyfiken

Hejsan Bugaboo fantaster. En fråga till er, när kan man börja ha en bebis i Bugaboo Bee utan ett sånt där baby nest eller vad det kallas. Är det fullt liggläge? Du som har en Bee, är du nöjd?
    Tacksam för hjälp!!

• thj
    SmillaMilla skrev 2008-06-23 08:46:38 följande:
    Aha det var det jag misstänkte. Typiskt. Så om handtaget pajar och man har haft skötväskan på så får man det inte på garantin?Vad kostar muffarna?
    Men handtaget ska inte paja av det inte .
    Det är mer en varning för att vagnen kan vippa..'
    Så garantin gäller ändå

kan kolla vad de ligger på,återkommer ikväll med pris.

Nu ska jga åka och jobba
    Superkul idag då vi firar 1år på torget.

Kramizz
  • Kajsan
    SmillaMilla skrev 2008-06-23 08:46:38 följande:
    Aha det var det jag misstänkte. Typiskt. Så om handtaget pajar och man har haft skötväskan på så får man det inte på garantin?Vad kostar muffarna?
    Ja nu uppmanar jag inte till mygel, men vem filmar när handtaget pajjar? Om mitt handtag skulle kajka ur när jag hade skötväskan på så skulle jag ju inte nämna för BB att skötväskan hängde där.
    Helt enkelt för att jag inte tycker det är att vansköta vagnen att använda skötväska.
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-23 08:49:52 följande:
    Men handtaget ska inte paja av det inte.Det är mer en varning för att vagnen kan vippa..'Så garantin gäller ändåkan kolla vad de ligger på,återkommer ikväll med pris.Nu ska jga åka och jobbaSuperkul idag då vi firar 1år på torget.Kramizz
    Hoppas ni får en fin dag på torget
    Hade jag bott närmre hade jag varit först på plats
  • Kajsan

Nu finns det BYGGA-BO vagnar på Blocket, komplett med foto på Bugaboo och skitbra musik om man klickar på deras video
    Funderar på att sälja både Cam och Bee och fynda en ÄKTA Bygga-bo -09!

• oOrosamarängerOo

Det här med att hänga skötväska på styret, det är väl typ inga vagnmärken  som rek att man ska göra det? Även Emmaljunga försäkrar ju sig genom att säga att man inte ska hänga väskan på handtaget.
    Sedan förstår väl vem somhelst att en normalt lastad, lätt lastad skötväska inte pajar handtaget, ingen är väl så korkad så så man överlastar och hänger där.

• Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-06-23 09:24:34 följande:
    Nu finns det BYGGA-BO vagnar på Blocket, komplett med foto på Bugaboo och skitbra musik om man klickar på deras video Funderar på att sälja både Cam och Bee och fynda en ÄKTA Bygga-bo -09!
    haha fy fan vad bra!
    Wilma står här och klappar händerna och säger "mer"
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14