• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • AsfaltsBlomma

Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande:

jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr
    Det är verkligen synd om där är någon köpare som tror att Buggaboo och Bygga Bo är samma vagn.

Sen förstår jag inte varför man överhuvudtaget bemödar sig att kommentera priset på annonser. Tycker man att priset är för dyrt så kan man väl bara skita i den annonsen. Inte sänker väl säljaren priset bara för att nån tycker det är för dyrt. Är så trött på att få såna mail när man har nåt till försäljning!
  • Lille Mammsen

jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr
  • Lille Mammsen

Hmmm....velar men sugen! 400 för en ny sand topp e väl bra! va gick CAM bågar+fästerna på totalt nu igen? Såg ju OK ut på Gecko jööö.....

• oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-06-23 11:07:44 följande:
    Hmmm....velar men sugen! 400 för en ny sand topp e väl bra! va gick CAM bågar+fästerna på totalt nu igen? Såg ju OK ut på Gecko jööö.....
    Ja, det är bra pris. Speciellt om det är canvasen, sand fleecen är inte lika populär.
    Fästen + bågar kostar 45:-/st  om inte jag minns fel.
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-06-23 11:14:55 följande:
    Ja, det är bra pris. Speciellt om det är canvasen, sand fleecen är inte lika populär.Fästen + bågar kostar 45:-/st  om inte jag minns fel.
    Alltså 90:- då alltsom allt.
  • loveliva
    Jag bara MÅSTE sälja cammen nu och köpa en helt ny för 1250 kr Tänk vad pengar jag tjänar!!!
  • Moa38
    loveliva skrev 2008-06-23 11:19:15 följande:
    Jag bara MÅSTE sälja cammen nu och köpa en helt ny för 1250 kr Tänk vad pengar jag tjänar!!!
    Då kan man köpa ca 4 st vagnar istället för att ha bara en
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-06-23 11:14:55 följande:
    Ja, det är bra pris. Speciellt om det är canvasen, sand fleecen är inte lika populär.Fästen + bågar kostar 45:-/st  om inte jag minns fel.
    Nä,de va fleece!
  • Teresia78
    AsfaltsBlomma skrev 2008-06-23 10:38:32 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande: Det är verkligen synd om där är någon köpare som tror att Buggaboo och Bygga Bo är samma vagn. Sen förstår jag inte varför man överhuvudtaget bemödar sig att kommentera priset på annonser. Tycker man att priset är för dyrt så kan man väl bara skita i den annonsen. Inte sänker väl säljaren priset bara för att nån tycker det är för dyrt. Är så trött på att få såna mail när man har nåt till försäljning!
    Jo jag känner igen det där, det ska skambudas och prutas till max på allt som säljs på nätet Fundersam särskilt mycket skambudar de som sen inte ens seriöst funderar på att köpa det man säljer *morr* Skrikandes
    Leo mammas prins!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14