• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • imsa

hrm, jag har svårt att få ihopa fleece och sommar. Alltså sommarsuflett i fleece. det finns väl sommarsufflor som är i canvas? jag är väldigt anti fleece då mamma tvingade på bror min och mig urfula fleecejackor när vi var små. haha och det har satt sina spår.

sen eftersom jag terrat er så mkt här idag så har jag ytterligare en lten fråga, det är ingen annons utan bara en förfrågan.

jag har en ny canvasklädsel (topp) obruten frp vad kan man sälja den för och vart? vill ju gärna få ut så mkt som möjligt då den är obruten och ny.

♥ nu är hon här ♥
  • oOrosamarängerOo
    imsa skrev 2008-06-22 22:20:41 följande:
    hrm, jag har svårt att få ihopa fleece och sommar. Alltså sommarsuflett i fleece. det finns väl sommarsufflor som är i canvas? jag är väldigt anti fleece då mamma tvingade på bror min och mig urfula fleecejackor när vi var små. haha och det har satt sina spår. sen eftersom jag terrat er så mkt här idag så har jag ytterligare en lten fråga, det är ingen annons utan bara en förfrågan.jag har en ny canvasklädsel (topp) obruten frp vad kan man sälja den för och vart? vill ju gärna få ut så mkt som möjligt då den är obruten och ny.
    Det gör ingen skillnad, jag har en sommarsuffla i fleece och en i canvas. Fleecen sitter snyggare....mer slätt och det har ingen betydelse värmemässigt, lite skönare för barnet med fleecen att luta huvet emot om man har sittdelen men det är inte varmare.
  • mallan brallan

imsa: max 700 spänn.
    Beror lite på färg oxå.

• mallan brallan

Dis: Kajsan den räven har den kombon, men vägrar fota!

• thj
    Stormis skrev 2008-06-22 20:58:04 följande:
    thj eller annan som vet:- När kommer den cerisa suffletten till Bee till Sverige (att köpa löst)? Kommer matchande åkpåse samtidigt?- Ser knöligt ut med Cams åkpåse i Been - å andra sidan blir inte Bee-påsen rätt/för smal??
    Kommer i juli/aug-08
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:58:55 följande:
    Tack Fick just panik när jag kom på att jag bara har röd liggdel till geckon -tänk om jag ivll använda geckon -då vill jag ju ha den helsvart Vojjne, vojjne.THJ: finns svart liggdelar till gecko att få tag i?
    Absolut det går utmärkt bara att säga till
  • mallan brallan

thj: jag har kommit på en grej!
    Kan man få tag på en FROG-RAM??

• mama no1

Hej
    Vet ni om Bugaboo cameleon kommer ut med nya modeller varje år? Eller om dom kör samma liksom eftersom att det går att byta färg...
    Är intresserad pga att jag undrar om det kanske eventuellt i så fall skulle bli nån rea i slutet av året ;) Så som det är med andra modeller.

• mallan brallan

mama no1: Det är bara rea om nån vagn utgår. som t.ex. Geckon

• mama no1

Okej, det va ju synd. Vill helst inte ha begagnad men tänkte jag skulle göra en kupp om det va så att de reade bort 08orna..

Tack för svar

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14