• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-06-23 09:24:34 följande:
    Nu finns det BYGGA-BO vagnar på Blocket, komplett med foto på Bugaboo och skitbra musik om man klickar på deras video Funderar på att sälja både Cam och Bee och fynda en ÄKTA Bygga-bo -09!
    Hahaha Den där vagnen har jag stött på, på nån Amerikansk sida men med annat namn då.
  • SmillaMilla
    SooJuicy skrev 2008-06-23 09:29:00 följande:
    Det här med att hänga skötväska på styret, det är väl typ inga vagnmärken  som rek att man ska göra det? Även Emmaljunga försäkrar ju sig genom att säga att man inte ska hänga väskan på handtaget.Sedan förstår väl vem somhelst att en normalt lastad, lätt lastad skötväska inte pajar handtaget, ingen är väl så korkad så så man överlastar och hänger där.
    Korkad? Frågan är vad som är normalt lastad? Och vad som gäller garanti mässigt.
  • SmillaMilla
    thj skrev 2008-06-23 08:49:52 följande:
    Men handtaget ska inte paja av det inte.Det är mer en varning för att vagnen kan vippa..'Så garantin gäller ändåkan kolla vad de ligger på,återkommer ikväll med pris.Nu ska jga åka och jobbaSuperkul idag då vi firar 1år på torget.Kramizz
    okej tack för svar!
    Kajsan skrev 2008-06-23 08:49:54 följande:
    Ja nu uppmanar jag inte till mygel, men vem filmar när handtaget pajjar? Om mitt handtag skulle kajka ur när jag hade skötväskan på så skulle jag ju inte nämna för BB att skötväskan hängde där.Helt enkelt för att jag inte tycker det är att vansköta vagnen att använda skötväska.
    Ja det är ju snat. Nu har inte vagnen pajat än men man vet ju aldrig. Jag har ju köpt min i usa så jag vill inte att den går sönder, blir ju lite jobbigt med retur
  • oOrosamarängerOo
    SmillaMilla skrev 2008-06-23 09:49:46 följande:
    Korkad? Frågan är vad som är normalt lastad? Och vad som gäller garanti mässigt.
    Garantimässigt så försäkrar de sig ju sig genom att säga att man inte ska hänga nån skötväska alls men tex ett ombyte kläder, vällingflaska, ett par tetra, några blöjor, tvättlappsförpackning, plånbok och lite annat småkrafs så väger den ju inte så mycket så det blir tipprisk eller ska gå sönder. Då blir det ju betydligt mer påfrestning på handtagen när man tex går upp eller ner för en trottoarkant tänker jag.
  • SStina
    Nu finns det BYGGA-BO vagnar på Blocket, komplett med foto på Bugaboo och skitbra musik om man klickar på deras video Funderar på att sälja både Cam och Bee och fynda en ÄKTA Bygga-bo -09!
    FörvånadFundersamSkrattandeFlört
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Mamma2001
    haha är det ett skämt det här eller
    -I Love Pink-
  • Fru Indosaurie
    Mamma2001 skrev 2008-06-23 10:23:52 följande:
    haha är det ett skämt det här eller
    jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr Fundersam
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • oOrosamarängerOo

Iförgår såg deras vagn i annonsen ut såhär, byter utseende snabbt

• SStina
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande:
    jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr
    Den var bra......Flört
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • oOrosamarängerOo
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande:
    jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr
    Haha, ja då behöver ju inte den personen bry sig om ditt pris. Är ju bara att köpa en fabriksny för 1250:-
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14