• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:58:55 följande:
    Tack Fick just panik när jag kom på att jag bara har röd liggdel till geckon -tänk om jag ivll använda geckon -då vill jag ju ha den helsvart Vojjne, vojjne.THJ: finns svart liggdelar till gecko att få tag i?
    Borde gå då jag precis fick hem min Ärt-Gröna Gecko klädsel från 1klass....dvs borde gå att beställa liggdelen oxå!!
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 21:01:42 följande:
    Borde gå då jag precis fick hem min Ärt-Gröna Gecko klädsel från 1klass....dvs borde gå att beställa liggdelen oxå!!
    Jag beställde nämligen bara sittdel och varukorg i svart och har hört rykten om att svart är på upphällningen...
  • Stormis

En fråga till:
    En beg Cam med chassi -07 som har skruvar för höjdjustering av handtaget räknas som det gamla "trygga" chassit, dvs man kan ha det som riktmärke? Även om det har foamhjul?

• modestyclara
    Stormis skrev 2008-06-22 21:07:06 följande:
    En fråga till:En beg Cam med chassi -07 som har skruvar för höjdjustering av handtaget räknas som det gamla "trygga" chassit, dvs man kan ha det som riktmärke? Även om det har foamhjul?
    Japp, det är justeringen av handtaget som är riktmärket. Hjulen går ju som sagt att byta ut...
  • Ms Kanga
    Stormis skrev 2008-06-22 21:07:06 följande:
    En fråga till:En beg Cam med chassi -07 som har skruvar för höjdjustering av handtaget räknas som det gamla "trygga" chassit, dvs man kan ha det som riktmärke? Även om det har foamhjul?
    Yes är det skruvar så är det det äldre pålitliga chassit även om hjulen är bytta
  • SchumiFerrari

Behöver lite hjälp!!! Har en kompis som funderar på en Bee...Klara den en svensk vinter???

*Älskade Noa*
  • Litenfyra
    SooJuicy skrev 2008-06-22 10:12:59 följande:
    Nu har inte jag nån bumperbar  men uj o bee och ser inte riktigt hur den skulle fästas på been? Uj är bredare oxå ju.
    Ni kanske har snackat om detta innan, men nån som vet om det finns nån annan som passar? Chicco liteway? chicco multiway har ju oxå...hmm...men det kanske inte går alls på Been med en sån...
  • Lille Mammsen
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:10:50 följande:
    Behöver lite hjälp!!! Har en kompis som funderar på en Bee...Klara den en svensk vinter???
    där jag bor i södra stockholm så skulle detta EJ gå om de e snöigt o så....därför va jag tvungen att köpa till vinterhjulen till Geckon om jag skall kunna buka den året runt!
  • modestyclara
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:10:50 följande:
    Skulle inte rek. bee som enda-vagn utan mer som shopping/resevagn. Funkar nog bättre i snö än en vanlig paraly-sulky men inte lika bra som en vanlig vagn...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14