• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SchumiFerrari
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 21:15:08 följande:
    där jag bor i södra stockholm så skulle detta EJ gå om de e snöigt o så....därför va jag tvungen att köpa till vinterhjulen till Geckon om jag skall kunna buka den året runt!
    modestyclara skrev 2008-06-22 21:15:15 följande:
    Skulle inte rek. bee som enda-vagn utan mer som shopping/resevagn. Funkar nog bättre i snö än en vanlig paraly-sulky men inte lika bra som en vanlig vagn...
    Ok... Hon vill ha en liten smidig vagn som hon nog tänkt använda året runt....
    *Älskade Noa*
  • modestyclara
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:18:12 följande:
    Ok... Hon vill ha en liten smidig vagn som hon nog tänkt använda året runt....
    Gecko!!!! med ziljoner utroppstecken. Liten, smidig och lätt. Funkar till min treåring också så man behöver aldrig byta vagn. Dessutom rear de ut gecko nu!
  • Stormis

Modesty och Kanga:
    Ännu mera tack. Det är ju perfa info att ha när man spanar begagnat!

• oOrosamarängerOo

Jag skulle inte rek bee som endavagn i Sverige, inte ens för Sthlm-vinter.

• SchumiFerrari

här är hennes "krav"

Lätt vändbar sittvagn med lättåtkomlig stor varukorg, liten ihopfälld....

Jag vet....mycket att begära!!

Har kikat på Brio Happy, Carena free och Brio Sing. nån med nåt mer alternativ?
    Idag har vi en kombivagn som väger 16 kilo utan hjulen, vill ha nåt lättare. Och eftersom hon ändå redan har växt ur mjukliften och ligger i fäll i fullt liggläge så känner jag att jag lika gärna kan byta vagn då.

Vill kunna få i en matkasse i varukorgen utan att krångla allt för mycket och den MÅSTE vara vändbar etersom lillan bara är 3 månader.
    *Älskade Noa*
  • modestyclara
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:22:19 följande:
    här är hennes "krav" Lätt vändbar sittvagn med lättåtkomlig stor varukorg, liten ihopfälld....
    Jag vet....mycket att begära!!Har kikat på Brio Happy, Carena free och Brio Sing. nån med nåt mer alternativ?Idag har vi en kombivagn som väger 16 kilo utan hjulen, vill ha nåt lättare. Och eftersom hon ändå redan har växt ur mjukliften och ligger i fäll i fullt liggläge så känner jag att jag lika gärna kan byta vagn då.Vill kunna få i en matkasse i varukorgen utan att krångla allt för mycket och den MÅSTE vara vändbar etersom lillan bara är 3 månader.
    Tja, så länge man har liggdel är ju varukorgen inte så lättåtkomlig men de flesta byter ju till sittdel vid 4-6 mån och då är det inga problem det där med matkassen. Japp, jag säger gecko.
  • modestyclara

SMILLAMILLA: dregel, dregel. Jag bara älskar din sittdyna tillsammans med suffletten. Hur crazy snyggt som helst!

• oOrosamarängerOo
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:22:19 följande:
    här är hennes "krav" Lätt vändbar sittvagn med lättåtkomlig stor varukorg, liten ihopfälld.... Jag vet....mycket att begära!!Har kikat på Brio Happy, Carena free och Brio Sing. nån med nåt mer alternativ?Idag har vi en kombivagn som väger 16 kilo utan hjulen, vill ha nåt lättare. Och eftersom hon ändå redan har växt ur mjukliften och ligger i fäll i fullt liggläge så känner jag att jag lika gärna kan byta vagn då.Vill kunna få i en matkasse i varukorgen utan att krångla allt för mycket och den MÅSTE vara vändbar etersom lillan bara är 3 månader.
    Skulle ju självklart köpa camen om jag va hon Lätt som en plätt jämfört med de hon nämner.
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 21:20:33 följande:
    Gecko!!!! med ziljoner utroppstecken. Liten, smidig och lätt. Funkar till min treåring också så man behöver aldrig byta vagn. Dessutom rear de ut gecko nu!
    fast de e väl inte så många butiker kvar som har någon Super-Gecko på REA......dom har väl gått åt som smör i solsken..... tror en butik i kristanstad har 1st kvar för 4900kr
  • SmillaMilla
    modestyclara skrev 2008-06-22 21:25:31 följande:
    SMILLAMILLA: dregel, dregel. Jag bara älskar din sittdyna tillsammans med suffletten. Hur crazy snyggt som helst!
    Åhhh tack! Så du tycer inte det blev för mycket?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14