• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Preggie

loveliva: Jag kikade in i ditt galleri på Cypern-bilderna. Där har ni ett brunt påslakan i vagnen med elefanter på. Jag har exakt samma hemma som mamma hade sparat sen jag var liten! I löve!! Undrar vart det kommer ifrån, vet du?

• Preggie
    Lille Mammsen skrev 2008-07-06 23:12:47 följande:
    Du kanske redan har.......kolla med din gubbe,han kanske redan har detta (silikonspray,hjulagerfett) hemma till bilen......
    Hahahaha, min man... nej det kan jag aldrig tro! En konstnärssjäl med tummen mitt i handen utan körkort :) Tack för tipset ändå, det är säkert många andra som har hemma utan att veta om det.
  • loveliva
    Preggie skrev 2008-07-06 23:16:35 följande:
    loveliva: Jag kikade in i ditt galleri på Cypern-bilderna. Där har ni ett brunt påslakan i vagnen med elefanter på. Jag har exakt samma hemma som mamma hade sparat sen jag var liten! I löve!! Undrar vart det kommer ifrån, vet du?
    Va kul!!!! Jag hade också det när jag var liten Älskar det!!!!
    Har ingen aning om vart det kommer ifrån, måste fråga min mamma det i morgon!
    Är du också en 81:a?
  • fröken ida

Jag fick med ett servicekit med min vagn. Medföljer inte det vanligtvis?

Mina svärföräldrar monterade vår vagn och nu är det två tunna svarta plastskivor kvar? Min svärfar tror att det är skräp och vill slänga men vi är lite tveksamma. Är det nån som vet om det är nått som ska användas någonstanns. Vill helst slippa läsa igenom hela instruktionsboken?

• Jeshk

jag fick oxå extra skivor. sparade dom ifall jag ksulle komma på vad de är till för. Men nu har det gått 1,5 år och jag vet fortfarande inte om det bara är skräp *asgarv*

• madebyinferno
    molly 81 skrev 2008-07-05 22:30:51 följande:
    Martina 78:Den kostar 220 kronor!
    Tack för svar
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Jeshk

Till vilken ålder räcker Buggaboos åkpåse? Funderar på att köpa den, men dottern är ju redan 2 år å kommer vara 2,5 när det börjar bli kallt. Nån som har testat stora barn i den? (Hon har 86/92 i kläder nu om det skulle hjälpa med hur stor hon är)

• Jeshk

fröken ida: om du menar Bugaboos service kit i påse så : jo, det ska följa med.

• Preggie
    loveliva skrev 2008-07-06 23:23:52 följande:
    Va kul!!!! Jag hade också det när jag var liten Älskar det!!!!Har ingen aning om vart det kommer ifrån, måste fråga min mamma det i morgon!Är du också en 81:a?
    Nix, jag är 79:a men den kan hända att hon köpte det när jag var ett par år. Det är verkligen superfint!
  • Preggie

Jo, servicekittet följer nog med men jag köpte min vagn begagnad så därför har jag inget.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14