• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

Va e detta???? Simpleworld upphör???? (kop.ett inl.i UJ-tråden...)

Ringde dit i onsdags för att fråga om rean... är ju sugen på en ny klädsel å då fick jag till svar att det inte fanns nån rea kvar för simple world har blivit uppköpta av bonti.

• elims

mammsens

Till mig sa de att de bara bytt namn när de ringde häromdagen för att berätta att vår vagn har kommit.

• oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-07-07 12:56:22 följande:
    Va e detta???? Simpleworld upphör???? (kop.ett inl.i UJ-tråden...) Ringde dit i onsdags för att fråga om rean... är ju sugen på en ny klädsel å då fick jag till svar att det inte fanns nån rea kvar för simple world har blivit uppköpta av bonti.
    Hihi, ja me´n va det inte du som koppad in det här i tråden förra veckan? Att bonti numer med ytterligare en butik finns i simpleworlds lokal på karlav, o simple upphör.
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-07-07 13:01:08 följande:
    Hihi, ja me´n va det inte du som koppad in det här i tråden förra veckan? Att bonti numer med ytterligare en butik finns i simpleworlds lokal på karlav, o simple upphör.
    Precis!! Hajjar NOLL just nu Kan ju va trevligt och bra att veta vid ev. reklamationer av allt man köp hos simpleworld!
  • lilla sandra

Får kolla med maken sen om det sitter några skenor alls i liggdelen.
    Märks det VEMS buggan är härhemma lr?!
    Jag bestämde att vi skulle ha en bugga, han tog "över" ägandeskapet såfort vagnen äntrade hemmet.

Noas mamma skrev 2008-07-07 12:46:11 följande:

Jag tror inte att plast skenorna har en större betydelse men jag vet faktiskt inte, vet bara att som ska sitta i dom små facken på kortsidorna på liggdelen. Men om du vill ha nya så kolla med thj, hon har det mesta
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-07-07 13:01:08 följande:
    hmm...inte upphör,bara byte av lokal....var vad tjejerna sa till mig för några veckor sedan!!
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-07-07 13:04:26 följande:
    Precis!! Hajjar NOLL just nu Kan ju va trevligt och bra att veta vid ev. reklamationer av allt man köp hos simpleworld!
    Tror det brukar funka så att det går att reklamera i den "nya'" butiken, som jag fattar det så är de bara uppköpta av bonti
  • camlover

Hejsan!

Har nu följt tråden här under en månad och läst det mesta. Vi har BF 7 okt och har nu bestämt oss för en cameleon. Skulle dock vilja ha lite tips på om vi ska välja fleece eller canvas på vår orangea topp som kommer pryda den bruna basen.

Kom gärna med lite synpunkter på för- och nackdelar med de båda tygerna och vad ni skulle välja! :)

Tack!

• Lokatt
    camlover skrev 2008-07-07 13:23:27 följande:
    Hejsan! Har nu följt tråden här under en månad och läst det mesta. Vi har BF 7 okt och har nu bestämt oss för en cameleon. Skulle dock vilja ha lite tips på om vi ska välja fleece eller canvas på vår orangea topp som kommer pryda den bruna basen. Kom gärna med lite synpunkter på för- och nackdelar med de båda tygerna och vad ni skulle välja! :) Tack!
    jag köpte i fleece, för efter att ha frågat runt så v erkar det som det är ganska stor nyans skillnad på dom. Fleecen ska vara klarare och starkare i färgen, den andra mörkare och dovare.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14